(+18) Tu si Taehyung

460 16 2
                                    

Taehyung -top
Tu - bottom

Taehyung,pov.

Pornesc acasa de la repetiții,sunt rupt de oboseală. Tot ce vreau acum e sa dorm cu iubita mea si sa o țin in bratele mele.

In fine. Ajung in fața casei ,parchez masina si intru in casă , nici bine nu intru ca ceva adica cineva sare in bratele mele aproape dărâmându-mă jos.

-hoo baby mai incet
-mi-a fooost dor de tine !
-si mi-e bebe !

Se da jos din bratele mele si intru,merg către bucătărie urmandu-ma Yn,ma spal pe maini in timp ce Yn pregătește masa pentru mine.

Ma pun pe scaun si incep sa mânânc, înghiți in sec cand o vad ca poartă doar un tricou de al meu iar corpul iese in evidență ceea ce mă excită.

-ce sa întâmplat? Dece te uiti asa insistent la mine? Am ceva pe față?

- n nuu,esti frumoasă iubire.
-mersi

Se înroșește puțin ceea ce o face drăguță si innocentă. Ochii cad pe piciori dezgolite,as vrea sa i-o trag dar nuuuu!! Oof Taehyung nu te mai gandi la prostii! Dar !

Las furculița pe masă si ma ridic,ma indrept spre Yn in timp ce ea se da in spate. Ajunge la perete si imi pun mainile de o parte si alta. Ma aplec pentru a saruta dar își intoarce capul,aish fata asta e atat de innocentă. Pun mana pe barbia ei si îi ridic capul

- ce e iubire? Dece te rusinezi de mine?

Intreb cu amuzament in glas văzând obrajii de o nuanță rozaliu care se transformă din ce in ce mai roșu,pup obrajorul .

Pun mainile pe talia ei si o trag spre mine,corpul era lipit de pieptul meu . Ooh,imi place !

-c ce crezi ca faci?
-ce sa fac bebe? Te țin în brațe, n-am voie?
-b ba da,doar ca..-

O intrerup sărutându-o flămând,sunt putin surprins cand simt că îmi răspunde la sarut alteori e prea timida sa faca acest gest,dar ma bucur de momentul ăsta.

Imi duc mainile pe piciori trăgând tricoul mai sus,era atat de rosu la față incat daca te uitai la ea parea a fi o roșie. Ma desprind din sărut si o privesc in ochii

-esti draguta cand te rosesti

Spun trăgând de obrajii roșii. Ma uit la gatul ei ce era dezgolit din cauza ca tricoul era cam prea mare pentru ea. Dar totuși ma excită corpul ei. O vreau !

-iubire ,trebuie sa vorbim despre ceva important
-te ascult
-pai ..a trecut 3 ani de când suntem împreună si ..umm aș vrea sa simtim mai mult decât doar saruturi . Vreau sa te simt babygirl

Vad cum se roșește din nou. Da... trecuse 3 ani de cand suntem impusi inca nu am facut sex si as vrea sa facem acum.

-deci ce spui?
-pai..umm..stii..imi e rușine
-dece? De mine?
-da..

-dece?
-imi e rusine sa ma vezi dezbrăcată
-dar iubire,suntem împreună,nu ai pentru ce să-ți fie rușine. Stii ca e pot astepta până cand vrei tu,dar..acum sunt cam prea excitat si..vreau să mă ajuți.

-d dar o sa doară
-putin dar dupa o sa simți doar plăcere
-atunci..bine

Fara sa spun ceva ma năbușesc asupra buzelor dulci de care nu ma pot satura. Imi duc o mână sub fund bombat si incet sa masez in timp ce sărutăm.

O pun pe blatul bucătăriei si ma.pun intre picioarele ei ,incep sa sărut gâtul dezgolită in timp ce aud mici gemete ce o forța sa nu iasă afară,ma opresc din a saruta gatul

-iubire nu ține in tine,doar geme pentru daddy al tău

Ma aplec spre piciori deschise si indepartez chiloțul,incep să-mi mișc limba pe feminitatea ei. Puteam auzi gemetele de plăcere,ma opresc si imi umezesc degetele apoi introduc un deget urmând inca una si incep sa le misc adânc si incet in timp ce o sarutam pe Yn.

BTS reacționează...... VOOL    IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum