Erai o fata innocenta dar cand vedeai un baiat sexy deveneai o satana.
Astazi ai mers la facultate unde cei doi prieteni isi fac aparatie in fata ta.Erau Jungkook si Yoongi.
Erati prieteni din gradinita,asta facand ca tu sa-i doresti pe cei doi.Adica aveau corpi atat de sexy si fierbinte incat te excitau mereu!
Ati mers in clasa inca nu era nimeni,cand vrei sa te asezi pe scaun Yoongi te puse pe birou incepand sa-ti lese semne pe gat.
Jungkook inchise usa cu cheia (nu ma intrebati de unde aveau cheia).-Yoongi a aici nu e un loc potrivit.
-toate camerele sunt oprite ,asa ca nimeni nu ne vede ce facem.
Stim ca vrei pe noi
-fiee ! Daa va vreau in mine!
-ooh yees asta e babygirl al nostru!Yoongi continua cu saruturi pe gat iar Jungkook introdu-se doua degete in tine,gemeai in sarut din cauza penetrari.
Iti dai drumul pe degetele lui Kook iar el pune in gura ta sa te gusti insuși.
Iti deschizi picioarele iar Yoongi intrand in tine cu totul.
Jungkook isi trage pantaloni jos si se pune in fata ta. Il iei membrul si incepi sa-i sugi .
-mhh,d daaddddy mai repede mmh..!!
-vad ca cineva s-a excitat iar!Se misca mai repede in tine in timp ce sugeai lui Kook.
Acestul isi da drumul in gura ta ,inghiti totul .Incepe sa se joace cu sani tai in timp ce va sarutati.
Dupa cateva penetrari Yoongi dadu drumul in tine.
Respiri scadal la fel si el.Kook te pune in capra si intra in tine ,dandu-ti palme la fund.
Tu sugind limba lui Yoongi .-K Kook mai r repede aaah!
Mareste viteza tu gemand in sarut.
Simteaj ca plutesti de placere mai ales cand membrii lor sunt atat de mari si grosi!Indata isi da drumul in fundul tau.
Te pune pe spate si intra amandoi in feminitatea ta.-o..ooh yeea daddy's mai repede!!!
Zis si facut.
Cei doi se miscau in tine brutal incat imediat iti rupeau feminitatea.Era ca intr-un vis de neuitat doar ca asta era realitate.
Cei doi isi da drumul in feminitatea ta si incep sa-ti sarute sanii .
Iti lasasera multi semne pe gat si pe tot corpul tau dar asta nu iti displacea.Cei doi se imbraca inapoi in uniforma si te ajutau sa te imbraci.
-ai fost minunata babygirl!
-si voi baieti
-sa ne suni cand mai ai nevoie de noi
-bine.Kook deschise usa si se puse langa tine.
Cei trei stateati intr-o banca cu trei scaune.
Yoongi in dreapta ,tu in mijloc iar Kook in stanga asa aveau ocazie sa-te atinga pe oriunde .Cand intra profa in clasa incepu ora .
Iar Kook puse mainile in fusta ta incepand sa-ti masese incet si usor feminitatea.
Abia puteai sa nu scoti vreun gemat.
Iti dai drumul pe mainil,iti zambea pervers la fel si Yoongi.Abia asteptau sa se termine orele ca sa mergeti acasa unde continua runda a doua din s"x ul acum de o ora.
Ati ajuns acasa la Yoongi unde incepea runda a doua gemetele tale se auzeau in toata casa.
::::::::::::::::::::
Scuzati ca sunt greseli va puuuup ,nu uitati de votat.
koo_lover_1997 sper sa-ti placa😁😁😁💗
CITEȘTI
BTS reacționează...... VOOL I
Fiksi Penggemarreacții se vede din titlu. Vooor fiiii siii oneshot-uri❤️❤️ VOLUMUL I CARTEAA NEEDITATA !!! 💜 #1 funny