3 februari 2023Finally. After 6 months. Aku keluar dengan menggunakan seragam polis. Kemas,smart dan rupa berkerjaya ya rupa aku hehe.
"Cewah mai smart nampak" kata kawan ku." Ahahah kau pun apa kurangnya kan "
"Ibu aku dah tunggu tu jum keluar" kata ku.
Selepas semua majlis berjalan dengan lancarnya pegawai terus panggil kami.
"Good job para murid ku ! Sebagai ganjaran ni telefon korang" lah ingatkan bagi duit ke HAHAHAH
Aku terus buka telefon aku.
"1000 Pesanan masuk?" Weyh famous gak aku
Mataku tertumpu ke satu pesanan ni. "Sape ni? Bapak banyak chat dia"
Aku terus membuka dan mulut ku terus menyebut nama "khai"
"Aku minta maaf doh mai"
"Kembali dengan aku boleh?"
"Mai janji aku takkan buat lagi lepas ni"
"Mai , balas lah"
"Jangan block aku mai "
"Mai,aku dah putus dengam aliah mai dia tak sama dengan kau mai"
"Sayang bagi aku peluang"
Masa ni aku terus nampak khai typing...
"Taknak balas ke? Bluetick je" katanya.
" maaf la khai , kau sendiri cakap no more peluang."
"Please aku betul-betul menyesal"
"Takpe la khai,banyak lagi pompuan yang macam aku dekat luar sana.cari la yang dekat dengan kampung kau.maybe ada yang jauh lebih baik dari aku. Dahla khai aku taknak sakit lagi cukup la kena curang. Aku cukup sakit .
"Aku.. sorry mai aku betul-betul minta maaf."
Aku terus bluetick
Semenjak kejadian itu , kami tidak lagi berhubung dan terus jadi rengang. Segala memori yang masih ada dikepala ku akan ku semat dengan baiknya. Dia la lelaki paling baik aku pernah jumpa.
Its okey sekarang pun aku dah bekerja dan banyak lagi benda yang kena fokuskan.
Sampai disini saja la kisah "PELUANG"
TERIMA KASIH KERANA TELAH MEMBACA !!