Savcı Hayal Yücel

26 6 3
                                    

Benim için her şey hayatın bizi bazen yere düşürüp ders vermek için bazen ise doğru kararlar almamız için verdiği şanstır. Ama bana göre asıl mesele kendine şanslar yaratabilmektir. Bende kendi şanslarımı kendim yarattım. Annemin gereksiz olduğunu düşündüğü o çocuğum ben. Ama asla yılmadım , yorulmadım , usanmadım anneme bir şeyler başarabileceğimi göstermek için çok çabaladım. İşte şimdi emeklerimin karşılığını alma vakti gelmişti.
Sessiz koridorda topuklu ayakkabıların sesleri yankılanıyordu. İsimlerini bilmediğim hatta daha önce hiç görmediğim insanlar kendi aralarında kim olduğumdan bahsediyorlardı.
Ben kim miyim
Ben Hayal Yücel
Türkiye Cumhuriyet Savcısı Hayal Yücel
Şimdide koridorun sonundaki ismimin yazılı olduğu odanın kapısındaydım. Başarmanın verdiği mutluluk yüzümdeki sırıtışın silinmesine engel olmuştu. İlk ama son olmayacağına emin olduğum kapımı açtım ve aydınlık odama girdim.Ardından genç yaşlarda kalemim olduğunu düşündüğüm bir kadın odaya girdi .
- Sayın Savcım hoşgeldiniz ben Güneş.
İstek ve ihtiyacınız olan her şeyi bana söyleyebilirsiniz.
- Teşekkürler Güneş'cim. Şuan istediğim tek şey soğuk bir su , olur mu ?
- Tabi ki savcım
...
İlk davamı getirmişlerdi ve Başsavcının geleceğini söylemişlerdi. Odamda ki sessizlikle kendimi dosyanın derinliklerine bırakmışken kapım tıkladı.
-Gelebilir miyim savcım ?
- Tabi ki buyurun lütfen.
- Nasıl mesai arkadaşlarınızla tanıştınız mı?
- Daha değil Başsavcım
-Tamamdır o zaman . Dosyanız gelmiş olmalı hangi konu acaba ?
- Geldi savcım kadın cinayeti.
- Gelmeyle böyle bir davaya bakabilecek misiniz isterseniz daha kolay bir dosya alabilirsiniz.
- Hiç gerek yok başsavcım , bir insan bir savcı olarak zaman önemli değil bu benim görevim ve en kısa zamanda sonuçlandıracağıma emin olabilirsiniz.
- Kendinize çok güveniyorsunuz savcım...
- Her zaman

Başsavcı gitmişti. Çok sevdiğimi söyleyemezdim ki oda beni çok sevmemişti belli . Odaya girmeyle süzmeye başlamıştı. Ama tabi ki altında kalmazdım.

Dosyayı incelemiş ve Başsavcıya kalemimle olay yerine gideceğimi bildirmiştim . İlk günden bu kadar hareketleneceğimi düşünmüyordum. Burası bana iyi gelecekti.

OLAY YERİ
-Savcım hoşgeldiniz
(Hayal)-Durum nedir arkadaşlar ?
-Savcım 34 yaşında kadın , cinayet olduğunu düşünüyoruz.
(Hayal)-(Üzüntüyle)İstismar izine denk geldiniz mi?
-Hayır savcım ama boynunda izler vardı darp olduğunu düşünüyoruz.
(Hayal)-Tamam. Bilgileri en hızlı şekilde istiyorum. Kamera kayıtları ve görgü tanığı var mı araştırın. Gelişmeleri takip edicem.
-Emir anlaşıldı Savcım.
Hayal'in ağzından
O soruyu sorarken evet demelerinden çok korkmuştum.Bir kadının hayatını daha elinden almışlardı ve şuan dışarda özgürce geziyordu. Ama ben bir söz verdim bu mesleğe başlarken, Hiç bir kadının kanı yerde kalmayacak onların hayatını alanların ruhlarını alacaktım. Hiç bir zaman vazgeçmeyecektim.
Bir yerde okumuştum;
--. Zannetmeyin gücüm bitti yorgunum
Zannetmeyin suskunum
Zannetmeyin artık yokum
Fırtınalar öncesi hep böyle durgunum
Evet artık fırtına öncesi durgunluğundaydım.
Artık fırtına estirecektim.Ama kendim için değil tüm kadınlar için seslenecektim.Bıkkındım ama kadınların ölmesinden erkeklerden korkmasından sen kızsın dışarı çıkamazsın sözlerinden. Hepsi için güçlü durup bunu yapana en üst sınırdan ceza keserken ki esecek fırtına için dik duruyordum.
Yarın için hangi kadın yada sıra bende mi diye düşünmekten bıktım artık. Koskoca bugünden utanıyorum.
Onun benden utanması gerekirken.
Ses çıkaralım artık baş kaldıralım.

Emniyet
Selamlaşarak baş komiserin odasının kapısına kadar yürümüştüm.
Kapıyı tıklayarak içeri girdim
-(Hayal) Merhabalar baş komiserim
-Buyrun sorun neydi?
-(Hayal) Hayal ben Hayal Yücel yeni gelen savcı
-Ah pardon savcım tanıyamadım
-(Hayal) Yok hiç sorun değil ama önemli bir dosyaya bakıyorum birlikte çalışacağız ve bir an önce başlamak istiyorum.
- Tamamdır savcım. Dosyanın detayları gelsin hemen başlarız.
- Teşekkürler. Şöyle söyleyeyim bir kadın cinayeti ve benim için çok önemli.
En kısa zamanda bunu yapanı bulmak istiyorum.
- Tabi ki savcım bizim de şuan için tek amacımız bu. Madem önleyemiyoruz en azından cezalarını vermek için bir şeyler yapalım.
- O zaman bu konuda size güveniyorum Burak komiserim :) En ufak bir şey bulursanız hemen söyleyin lütfen.
- Emir anlaşıldı savcım
Hızla emniyetten çıkmış adliyeye doğru yol almıştım. Kendime inanıyordum. Bunu yapanı bulucam. Diye düşünürken adliyeye varmıştım.
Odama ilerlerken telefona bakıyordum ki duvar zannettiğim birine çarpmıştım.
Bu adamın burada ne işi vardı??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamm herkese ilk kitabımın ilk bölümü geldi . Görmek istediğiniz eksik olduğunu düşündüğünüz şeyleri lütfen söyleyin.
Zamanla daha iyi bölümlerin geleceğini düşünüyorum lütfen okumaya devam edin. Beğendiyseniz vote ve yorum atmayı unutmayın. Sizleri seviyorum.

Savcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin