1 hafta önce karısını darp ederken yakaladığım ama karısının şikâyetçi olmaması üzerine serbest kalan adamdı. Burda ne işi vardı ?
Umarım birisi cezasını kesiyordur diye düşünüyordum. Bu bencillik miydi? Bence değildi.
Aşağılayıcı sesimin tınısını ayarlamadan
-(Hayal)Senin burda ne işin var? diye tıslamıştım.
- Hayırdır savcı ne bu artistlik
- (Hayal)Nerede olduğuna bak istersen bir o zaman anlarsın
- Bana bak savcı peşimde dolanma çok seninde canını yakarım yoksa
-(Hayal) Savcıyı tehdit ha TCK 106. madde basit halinde 6 aydan 2 yıla kadar hapis cezası tekrar düşün istersen hı ne dersin :) ... Bende öyle düşünmüştüm. Şimdi seni son kez uyarıyorum. O kadından uzak durucaksın. Anladın mı beni ?
- Bak savcı o kadının daha çok canı yansın istemiyorsan uzak dur benden
-(Hayal)He sen ben akıllanmam diyosun
-Aynen öyle
Demişti tam gözlerimdeki sinirle sesimi yükseltecekken bir adam
- Noluyor hanımefendi bir sorun mu var?
-(Hayal) Pardon siz kimsiniz?
-Savcı Akın Demirkan ben şimdi sorumu yineliyorum bir sorun mu var siz kimsiniz??
-(Hayal)Hayal ben Savcı Hayal Yücel
Kısık sesle
-(Akın)(Yeni gelen savcı demek)Bir sorun mu var savcım
-(Hayal)((İçinden)Bu savcıya çok pis ayar oldum çok eğleneceğiz gibi ) Evet bir sorun var bu adam aşağılık bir pislik. Karısına şiddet uyguluyor ama kimse buna dur demiyor,diyemiyor ve bu benim çok canımı sıkıyor.
-(Akın) Aynı fikirde olduğumuza sevindim. Sana gelirsek Selçuk Soylu elbet seni hak ettiğin yere göndericem. Bir tavsiye vereyim son günlerini güzel geçir.
Hayal iç
Anlaşılmıştı bu savcı tuttuğunu koparan herkesin gözdesi olandı. Bu adama yapacaklarını düşününce gerçekten iyi bir savcı olduğunu düşündüm. Ama tabi ki zamanla yaptıklarını görücek öyle konuşacaktım.
İç sesi (Yakışıklıymış dimi Savcı) demişti.
Mırıldanarak ( Saçmalama istersen ) demiştim. Ama düşündüğümden sesli olacak ki .
-(Akın) Bir şey mi dediniz savcım ?
-(Hayal)Dedim ki çok haklısınız böyleleri cezasını çekmeli.
-(Akın)Aynı fikirde olduğumuza sevindim. Zaten bir savcının aksini düşünmesi saçma. Değil mi?
-(Hayal)Tabiki çok doğru, diye mırıldanmış ve yavaş adımlarla yürümeye başlamıştım.
Buraya kolay alışacağımı hissetmiştim.
Bu da tebessüm etmeme sebep olmuştu. İlk günden bu kadar yeter diye düşünmüş , hazırlanmıştım. Bu koridorlarda ilk yürüyüşümdü ama son olmayacaktı bunu biliyordum. Bugün bir kadın ölmüştü belki ama ben hepsini yaşatacaktım. Arabada ilerlerken her zaman gittiğim çocuk esirgeme kurumuna gitmek aklıma gelmişti. Çok ihmal etmiştim onları, belki de bazısı onları unuttuğumu düşünecekti. Ama ben annemin bana göstermediği sevgi sonucu geldiğim yerleri onlara da gösterecektim. Evet bu kapıdayım gelmeye alışık olduğum yerde. Bazı insanlar acırlar buradaki çocuklara ama bilmiyorlar ki onlar küçük kalpleriyle bütün oluyorlar. Belki anne sevgisinden daha büyük bir sevgiye ulaşıyorlar.
Ben hep buradaki çocuklara üzülürdüm. Çok geç anladım ki benim yaşadığım hayatın çok daha mutlusunu yaşıyorlar çünkü birbirlerini seviyorlar. Sevgi güçlendirir. Bunu bir gün bende anlayacağım, hissedeceğim. Bugün mutluluğumu onlarla paylaşmak istemiştim. İçeri girmemle genelde kimseyle konuşmayan mutsuz Azra koşarak sarılmıştı. Şuan sıkı bir sarılmaya ihtiyacım olduğunu hissetmiştim. Hepsi içtendi , temizdi...
1.5 saat sonra
-(Burak)Savcım bir sorun mu var aradım açmadınız.
-(Hayal) İşim vardı. Gelişme mi var ?
-(Burak) Savcım adli tıp incelemesini bitirmiş. İlk teşhise göre darp ve istismar izine denk gelinmiş.
-(Hayal) Tam tahmin ettiğimiz gibi 😥
Tamam siz incelemeye devam edin ben yarın gelirim.
-(Burak) Emir anlaşıldı savcım.Evet beklenmedik bir durum değildi ama duymak yine de zor gelmişti. Daha kaç kadın ölücekti...
Yazardan
Hayal eve gitmek için yola çıkmıştı ama üzgündü. Kırgındı , bir o kadarda yorgundu. Yaşadıkları onu yoruyordu. Hayatı tepetaklak olmuştu. Annesinin onu bırakması tek hayatında olan kişi babaannesini kaybetmesi hepsi çok ağır gelmişti. Sonra hayatına dönüm noktası olan arkadaşı Efsun'la tanıştı. Efsun'la arkadaşlıkları lisede başlamıştı. Efsun deli doluydu. Neşe saçardı etrafa Hayal'in aksine. Hayal'de onunla alışmaya başlamıştı hayatın gerçeklerine her şeye rağmen gülümsemeye. Efsun hiç yanlız bırakmamıştı babaannesinden sonra Hayal'i. İlk birbirlerine anlatmışlardı her şeylerini. Şimdi ise aynı evi aynı hayatı paylaşıyorlardı.
Ev
- (Neşeyle) Ben geldimmm.
- Hoşgeldin bebeğimmm.
- (Gülerek) Ah Efsunlumm sesini de hiç özlememişim.
- (Yapmacık üzgün sesle) Aşk olsun ben seni çok özledim ama ...
- (Gülerek) Gel buraya gell , kuşummm
- Noluyo ya yüzünde güller açıyor ??
- Valla kucağını açarsan ağlayabilirim de
- Yok yok ağlamak yokk hep gülüyoruz ve gününü anlatıyorsun okeyyy ??
- Anlatırım ama açlıktan öleceğim yakında
- Ölme ben sensiz naparımm ??
- Biraz daha konuşursan ölücem
- Tamam gel gel. Hayatında görebileceğin en iyi makarnayı yaptım.
- Haftada 4 gün makarna yiyoruz ve sen hepsinde bunu söylüyorsun, inanmalı mıyım???
- Aşk olsun bebeğim
- Hadi hadi olmasın aşk falan 😁😁
---Yemeğimizi güle oynaya yemiştik. Günümüzün en güzel saatleriydi. Birlikte birşeyler yapmak mutlu ediyordu ikimizi de. Günümüzün durum kritiğini yapmış bir film izlemeye başlamıştık fakat Efsun yine sıkıcı mutsuz sonla biten bir film seçmişti. Genelde böyle olurdu. Sonunu merak ettiğimizden sonuna kadar izlemiştik ama bir kez daha karar vermiştim ki kararlarına saygı duymamak gereken tek konu film seçimiydi.
- Bir daha sen seçmiyorsun filmi.
- Niye ya ben çok güzel seçim yaparım tek seferlik bir hata oldu sadece.
- Kesin kesin hadi gidelim yatalım. Yarın erken kalkacağız.
---Yattık ama aklımda öldürülen kadın vardı. Şuan evimde rahat yatağımda yatmaktan utanıyorum. Yarın suçluyu bulmak için elimden geleni yapacağım. Düşünürken Efsun bağırdı:
- Düşünme artık uyuu.
- Uyudum bilee.
Sabah (7:30)
Alarm sesiyle uyanmıştım. Sıra Efsun'u uyandırmaktaydı. Hayatın en zor kısmıydı galiba.
- Efsunnn kuzumm hadi kalk geç kalacağız bak.
- Ya sen git ben kalkarım.
- Son böyle dediğinde davayla geç kalmıştın hatırlatırım. Adın kötü avukata çıkacak bak.
- Ne kötüsü be dünyanın en iyi avukatyım ben tamam mı??
- Evet aşkım hadi kalk.
(Zil çalmıştı)
- Kim ki bu birini mi bekliyorduk??
- Hayır ya sabah sabah kim bu benim uykum var sen bak.
- Hay Allah'ım
(Kapıya gitmiştim. Bu kimdi şimdii ??)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet ikinci bölümde bittiii. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote atmayı unutmayın. Düşünceleriniz yazımı geliştirmem için çok önemli. Paylaşmayı unutmayın. İkinci bölümde 885 kelimeye vardık. Yazım hatalarını maruz görün. Okuduğunuz için çok teşekkürlerrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savcı
General FictionArkadaşlar merhaba ilk kitabım ilk deneyimim hatalarımı affedin yorum ve vote atmayı unutmayın sizleri seviyorum ☺️