8. tak dawno cię nie widziałem

679 33 28
                                    

*parę lat później*

Pov BARTEK

Aktualnie mam 22 lata i własne mieszkanie w Krakowie. Niedawno wysłałem swój film zgłoszeniowy do nowego projektu friza T5M. Pewnie zastanawia was to po co to robię ? Wsm nawet o tym nie pomyśleliście ale i tak wam powiem. Ta dziewczyna która zawróciła mi w głowie jakieś 10 lat temu może mnie zauważy. Wiem to głupie że chce odnaleźć miłość sprzed lat ale bardzo chce się z nią znów zobaczyć. A jeśli wystąpię w programie możliwe że sobie o mnie przypomni. Teraz nadzieja w tym aby przyjęli mój film.

Powiem wam że ostatnio poznałem pewną dziewczynę. Jest w moim wieku i ma na imię Maia. Nie lubię jej za bardzo ale ona ewidentnie się we mnie zauroczyła. Za każdym razem gdy się widzimy ona zaczyna się do mnie kleić. Nie mam serca by kogoś odrzucać więc poprostu jej na to pozwalam ale gdy dostanę się do tego projektu zerwę z nią kontakt.

Postanowiłem sprawdzić czy mój film się przyjął ale nie zdążyłem. Zadzwonił do mnie obcy numer. Zazwyczaj nie odbieram od takich numerów lecz tym razem zrobiłem wyjątek. Przeciągnąłem palcem po ekranie by odebrać i przyłożyłem urządzenie do ucha.

B-halo ?

??- dzień dobry czy dodzwoniłem się do pana Bartka Kubickiego?

B- emm tak

??- gratulacje! Dostał się pan do programu Twoje 5 Minut ! (Jak to brzmi XDD)

??-Zapraszam jutro o 11.00 do domu ekipy na rozmowę !

B- dobrze dziękuję do widzenia.

Nie mogę w to uwierzyć ale strasznie się cieszę. Szybko odblokowałem telefon i napisałem do mojej mamy. A no tak wy nie wiecie. Mój ojciec gdy miałem 16 lat poszedł do więzienia za kradzież a moja matka zmieniła pracę. Tak wiem mam pojebane życie ale i tak cholernie się cieszę.

*Następny dzień,10.30*

Właśnie wychodzę z domu i jadę na spotkanie z Karolem. Nie mogę się doczekać. Jeszcze kilka lat temu oglądałem ich dla zabawy. Był najpopularniejszą osobą w całym internecie a teraz zobaczę go na żywo. Moje przemyślenia się zakończyły w momencie zatrzymania się pod domem ekipowiczów. Nie macie pojęcia jaką ekscytację czułem. Podszedłem do domofonu i zadzwoniłem. Po chwili drzwi od bramki otworzyły się a ja ruszyłem przed siebie. Zauważyłem Karola podchodzącego do mnie w dość eleganckim stroju.

K- Cześć Bartek !

B- no cześć

K- jesteś gotowy na podpisanie umowy i poznanie reszty uczestników?

B- chyba tak.

K-jak to chyba?- zapytał farbowany blondyn.

B- to znaczy NA PEWNO tak.

K- dobrze to zapraszam do środka- powiedział otwierając przede mną drzwi.

Nie mogłem uwierzyć że jestem właśnie w domu ekipy. (Chyba nie muszę wam opisywać tego jak wygląda bo każdy raczej to wie). Szliśmy przez korytarz aż dotarliśmy do biura Karola. Mężczyzna podszedł do biurka od drugiej strony i usiadł na fotelu.

K- a więc.. Bartuś siadaj nie krępuj się nie będziesz w progu stał przecież.

Usiadłem naprzeciwko niego i zaczęliśmy rozmowę. Powiedział że bardzo spodobał mu się mój film zgłoszeniowy i ma nadzieję że się na mnie nie zawiedzie. W końcu podpisałem tą umowę i wyszliśmy do reszty uczestników.

Staliśmy na środku salonu a ja prześledziłem wszystkich wzrokiem. Dostrzegłem jedną bardzo ładną dziewczynę która wyglądała mi znajomo. Nie przejąłem się tym i usiadłem na brzegu kanapy przy chłopakach. Ciągle spoglądałem na tą dziewczynę a ona na mnie. Czułem jej wzrok na sobie i pewnie ona mój też. Bardzo chciałem ją poznać bo może do niej zagadam jeśli nie uda mi się odnaleźć wiadomo kogo (XD).

Coś więcej niż przyjaźń..|| FARTEK [ZAWIESZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz