Mijn lichaam

7 2 0
                                    

Ik zette me dichter tegen hem aan. We zaten in een park op een bank. We staarde voor ons uit, een enorm groot groen gras veld. Het is een mooie zomerdag. De zon schijnt fel en ik voel de hitte branden op mijn huid. 'Laten we wandelen' zei hij. Ik knikte en zette me recht. Al snel sloeg hij zijn arm rond mijn nek. Zo wandelde we door het park en spraken we rond verschillende onderwerpen. Ik hou hier van, de rustige dates met de juiste persoon.

Ik voelde me zo goed bij hem. Hij behandelde me als een prinsses. De liefde die hij me geeft is ongelooflijk. Niemand op aarde heeft mij ooit liefde als dit gegeven. Ik voelde me zo geliefd. Hij hield van alles van mij waar ik niet van hield. Zo gaf hij de delen van mijn lichaam de liefde die het verdiende.

Na onze wandeling stopte we aan mijn deur. Ik nam de sleutel en stak die door het slot. Wanneer de deur opende plofte we al snel in de zetel. Het was al laat. We aten snel een aantal dingen en keken tegelijk naar een serie die speelde. Maar zoals altijd begonnen mijn ogen al zwaarder te tillen. 'kom' zei hij en hij greep mijn hand. Al wetend dat hij me naar de slaapkamer zou brengen.

Daar lagen we weer. Op bed. Dicht tegen elkaar. Ik verstopte mijn hoofd in zijn borst en luisterde naar zijn kloppend hart. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd. Van mijn voorhoofd ging hij naar mijn slapen en van mijn slapen naar mijn wangen. Zo drukte hij op heel mijn gezicht kusjes. Van mijn hoofd ging hij naar mijn hals, ook daar liet hij kusjes achter. Al snel voelde ik zijn lippen tegen mijn borsten aan, hij gaf me overal kussen. Geen stukje huid bleef ongekust. Van mijn borsten ging hij naar mijn buik. Hij kuste mijn volledige buik met zoveel liefde. Hij weet hoe onzeker ik daar over ben maar de liefde die hij mijn lichaam geeft kan ik niet tegenhouden. Mijn lichaam zelf wil niet dat ik hem tegen hou. En ik? Ik lag daar en ik kon me alleen maar afvragen waaraan ik deze liefde heb verdiend. "Hij heeft al mijn onzekerheden gezien en gekust" was het enige wat ik kon denken. Ik hou van hem. Ik hou zoveel van hem..

Hij gaf me zoveel kusjes op mijn buik. Langzaam ging hij meer naar beneden. Ik voelde zijn vingers tegen tegen mijn slipje aan en hij trok mijn slipje naar beneden. Hij bleef doorgaan met kussen en ik wist wat er nog zou komen. Maar ik kon het niet langer weerstaan en zette mezelf recht. 'Ik kan niet meer' zei ik met 2 rode wangen die gloeiend heet waren. Nog voor hij iets kon zeggen nam ik zijn hoofd tussen mijn handen en ik trok hem naar me toe. Ik drukte kusjes op heel zijn gezicht en lippen en fluisterde 'ik hield het niet meer het was zo intens' Hij gaf me een glimlach en antwoorde fluisterend met 'het is oké, ik vind het goed dat je dat zegt.'
Hij stelde me gerust en ik gaf hem een glimlach. 'ik hou van je' fluisterde hij. 'ik ook van jou' zei ik.

De ik in mijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu