2

259 17 8
                                    


დღეს ვარჯიში მაქვს *ფიქრობს კიმი* დგება საწოლიდან შხაპს იღებს ემზადება და სახლიდან გადის დარბაზში მიდის და მეგობარს ესალმება

-სალამი ჯენი
-სალამი კიმ როგორ ხარ?
-კარგად შენ?
-რავი კარგად ჭორები გავიგე და როგორც ჩანს მართალია.
-კი
-მაიცა შენი შეყვარებული ვერ გაკმაყოფილებს?
-რა? არა! ეგ რა შუაშია? მე მეგონა ჩვენს ურთიერთობაზე პირველად გაიგე.
-მე ეგ მანამდე გავიგე სანამ სუყვარუკში გამოგიტყდებიდა ჯონქუქი
-სულელო
-კაი მოდი დავიწყოთ.
-კაი

გოგონამ ბიჭს ბურთი ჩააწოდა კიმმა კი ისროლა და თავისუფლად ჩააგდო რამოდენიმე მიყოლებით მაგრამ ბოლოს ვერ აგდებდა
-კიმ უფრო მონდომებით ნუ იბნევი
-კაი
კიმმა კიდევ ისროლა რამდენიმე ბურთი და ახლა ჩააგდო
-მადლობა
-არაფრის
როგორც ჩანს მეგობრის მხარდაჭერამ გაამართლა.
-კაი მადლობა რომ მეხმარები ცოტახანი დავისვენებ შხაპს მივიღებ და წავალ
-კარგი მიდი
-კარგი კარგად.

კიმმა შხაპი მიიღო და წასასვლელად დაიძრა როცა გარეთ გადიოდა დერეფნის ბოლოში დაინახა ჯონი და ვიღაც გოგო რომელიც ჯონის ცდუნებას ცდილობდა რომ ეკოცნა.
კიმი ტაშის დაკვრით წავიდა მათთკენ.

-აბა აქ ვინ გვყავს? უნივერსიტეტის ბოლო დონის ბოზი?
-*გოგომ რაღაცის თქმა დააპირა მაგრამ კიმმა დაასწრო*
-აჰჰ თუ ბოლო დონის ძუკნა? რომელი უფრო მოგწონს? იცი ძალიან ცუდი საქციელია რასაც შენ აკეთებ ცდილობ ვიღაცას შეყვარებული წაართვა მაგრამ შენ ხომ არავის მოსწონხარ და ამით ცდილობ ბიჭების დათრევას, იცი რას გეტყვი? შენნაირები ბარში მოიკითხე. კარგი? ახლა კი მე და ჯონქუქი წავალთ-კიმი ჯონთან მივიდა ტუჩებზე მოწყვეტით მივიდა და იქაურობას გაეცალნენ.

-თე გაბრაზდი?
-ძაან
-ბოდიში
-ქუქ რომ გაკოცოს? მერე რას იზამ? ჰა? გამეცი პასუხი!
-ვერ შეძლებს
-ნუ გგონია რომ გაუჭირდება ქუქ! ბოლო დონის ბოზია! ჯანდაბა რამდენი ბიჭისთვის ან გოგოსთვის აქ ნაკოცნი კაციშვილმა არ იცის რამდენი ბიჭისთვის აქ გაკეთებული მინეტი! ჯანდაბა! დასანახად არ მინდა!
-თე დაწყნარდი გთხოვ-ქუქი მივიდა და ჩაეხუტა შემდეგ მის ბაგეებს დაეწაფა-სახლში წავიდეთ.
ჯონმა კიმი ხელში აიტაცა მანქანაში ჩასვა თავადაც ჩაჯდა და წავიდნენ.

სახლში მისულთ პირდაპირ ოთახში ავიდნენ ჯონმა კიმი საწოლზე დააგდო და კოცნა დაუწყო ტუჩებიდან ყელზე ყელიდან ლავიწის ძვალზე გადავიდა მთელი სხეული დაუკოცნა კიმი კი კვნესას უშვებდა ბაგეებიდან.

ბიჭებს ყელსაბამები ჰქონდათ ერთმანეთის სხელებით, ჯონმა ის ყელსაბამი კიმის ტუჩებზე მოაქცია ისე რომ არ შეხებია და კიდევ აკოცა.

ორივემ გაიხადეს ჯონმა კიმი ჯერ მოამზადა და შემდეგ კიმის თანხმობით მასში შევიდა.

-აჰჰ
-მიდი პატარავ იკვნესე შენი ხმა გამაგონე*ძლიერი ბიძგი*
-აჰჰ მმ აა
-ყოჩაღ პატარავ.
მალე ჯონი კიმში ათავებს და ბიჭის ანუსიდან ბლანტი სითხე იწყებს დენას კიმიც ჯონთან ერთად ათავებს და საწოლის თეთრეული სულმთლად ისვრება.

ჯონი კიმს ხელში იყვანს ჯაკუზში აწვენს და თბილ წყალს უშვებს.

-წავალ მე თეთრეულს გამოვცვლი-ბიჭი 10წუთში უკან ბრუნდება ძელ წყალს უშვებს და ახლით ავსებს შემდეგ კი კიმთან ერთად წვება ჯაკუზში ცოტახანში ამოდიან და წყალს ივლებენ. შემდეგ იმშრალებენ სხეულს იცმევენ და წვებიან კიმი ბოქსირებით და ჯონის დიდი მაიკით ჯონი კი მხოლოდ ბოქსირებით.





__________________

ვეცადე კაი ყოფილიყო😫💗

don't say no Where stories live. Discover now