4

165 16 4
                                    


ბიჭებს გამოსვლა აქვთ რა თქმა უნდა ჯონი იმ ნაბიჭვარის ნათქვამს მიჰყვება ბოლო გადამწყვეტ ბურთს ისვრის და არ ვარდება.....არ ვარდება!

ჯანდაბა ფრე დამთავრდა!

ეს საბედნიეროცაა და საწყენიც რადგან ბიჭს უნდა წაეგო მაგრამ არც წაუგია და არც მოუგია.

იცით რატომ ვერ ჩააგდო?

MY MIND:

ბურთი ჯონს აქვს და ჩაწოდებას ცდილობს უცბად ის ხუჭუჭა ბიჭი ეჯიკავება და ეუბნება რომ მის საკუთრებას თვაისას გახდის ჯონი ბურთს დაბლა აგდებს და ტაიმაუტს ითხოვს.

იღებს კიდეც





ახლა:


-თამაში ფრედ დამთავრდა ერთკვირაში შემდეგი თამაშია ის გადამწყვეტია-ეუბნება ბიჭი ჯონს

-წადი შენი! წავედით თე
-კარგი

ბიჭები სახლში წავიდნენ შხაპიც არ მოუღიათ ჯონმა თქვა რომ სახლში ებანავათ, კიმიც დასთანხმდა.

სალხში მისულებმა შხაპი მიიღეს და სასეირნოდ გასასვლელად გადიოდნენ როცა ვიღაც ქალი დაინახეს

-გამარჯობა?-ბიჭის მისალმება კითხვას უფრო ჰგავდა-ვინ ხართ?
-მართლა არ გახსოვარ თეჰიონ?
-არა ვინ ხართ?-ამდროს ჯონი გამოდის
-უკაცრავად ვინ ხართ?-წინ იჭრება ჯონი, უეცრად კიმს შიშები იტაცებს ახსენდება საშინელი მოგონებები ყურებზე ხელს იფარებს და იკეცება საბოლოოდ მას ჯონი იჭერს და ქალს ეკითხება.
-ვინ ხართ?
-ის....დედაჩემია-გაკვურვებული ჯონი შეშინებული კიმი და ამოუცნობი კიმის დედა რომლის სახეზეც ღიმილია მაგრამ რას გრძნობს არავინ არ იცის.

ჯონს კიმი სახლში შეჰყავს და აწვენს ქალს კი სახლიდან აგდებს და თავისთან არ უშვებს.


ორ დღეში იგივე მეორდება ბიჭები საჭმელად ჩამოდიოდნენ როცა ისევ ის ქალი დაინახეს კიმს ისევ ისე დაემართა ისევ ამლუტივტივდა მოგონებები.

მოგონებები: -მხოლოდ მე უნდა გიყვარდე! დედის გარდა არავინ! გასაგებია!?!-ტურილი და ნამტირალევი ხმით ნათქვამი "კი"



ახლა:ჯონი რომელიც კიმთანაა ჩაკეცილი დგება და ქალთან მიდის მაჯაში ხელს კიდებს და გაგებას ცდილობს მარა ქალი ეწინააღმდეგება

-თეჰიონ ნახე ის დედას ცუდად ეპყრობა აგდებს მოდი დედასთან დედა გადაარჩინე-კიმი არ ინძრევა უარესი ემართება უფრო ცუდად ხდება. ჯონი იგერიებს ქალს და აგდებს.

ბიჭთან მიდის ხელში აჰყავს ოთახში შეჰყავს საწოლში აწვენს და და ჩადის დაჭმელს ამზადებს ააქვს ოთახში ლანგრით კიმთან მიაქვს და აჭმევს.

-აღარ მინდა გუკ
-პატარავ ჭამე გთხოვ
-არ მინდა გუუ
-გთხოვ არ მინდა ცუდად გახდე
-კარგი

ბიჭი საჭმელს ბოლომდე ჭამს და ამას ფორთოხლის წვენს აყოლებს.

-თე მომიყევი რა ხდება?-ბიჭმა ღრმად ამოისუნთქა და ლაპარაკი დაიწყო.
-როცა მამა დედას დაშორდა და სხვა ქალი შეირთო ცოლად დედა გაგიჟდა ეშინოდა მეც არ დავკარგე და მინერგავდა რომ მხოლოდ ის მყვარებოდა მცემდა და ყოველთვის მიყვიროდა ხალხს არ მაკარებდა.
-თეე პატარავ აქამდე რატომ არ მითხარი?
-გუკ ეს ყველაფერი არ მახსოვდა ახლა კი ყველაფერი დეტალებში მახსოვს არცერთი დღე არ დამვიწყებია. ყველაფერი მახსოვს უფრო სწორედ გამახსენდა.
-ოხ ჩემო პატარავ საშინელებაა
-ძალიან
-მოდი ჩემთან-ბიჭი მიიხუტა და ტკბილად დაიძინეს.







_____________________

384* ცოტაა მარა მეტს ვერ ვწერ😅🥺💗

ვოუთ&კომ

don't say no Where stories live. Discover now