Bölüm 1: Meze

1K 45 6
                                    


⚠️ aşırı yükseltir, hazırlıklı olun derim... bu arada medyanın güzelliği...🤫

***

Jimin, gecenin bir yarısı erkek arkadaşının odasına çağrıldığında, mahvolacağını biliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jimin, gecenin bir yarısı erkek arkadaşının odasına çağrıldığında, mahvolacağını biliyordu.

Jungkook bu kadar kolay sahiplenen veya kıskanan biri değildi, ilişkilerinde esasen bu Jimin'in işiydi. Ama Jimin, Jungkook'tan 2 dakika sonra odasında buluşmasını isteyen bir mesaj aldığında, işinin bittiğini biliyordu.

İmza günü boyunca Taehyung'la eğlenmekle meşgulken, Jungkook'un kendisine fırlattığı hançerleri pratikte neredeyse hissetti. Erkek arkadaşını görmezden gelmek istediğinden değil, Taehyung ona yapışmaya devam etti ve en yakın arkadaşıyla vakit geçirmeyi reddedemezdi.

Jungkook'un odasına girmeden önce kapıyı hafifçe tıklattı. Ayın ışığını engelleyen perdeler çekilmişti, tek ışık kaynağı yatağın yanındaki komodinin üzerinde duran küçük, tik ağacı kokulu bir mumdu. Jimin dikkatlice odaya girdi ve yatağın yanındaki küçük sandalyeye oturdu.

Jimin, onu buraya çağıran kişiyken Jungkook'un nerede olduğunu merak etmişti. Birkaç dakika bekledikten sonra odasına geri dönmeye karar verdi çünkü o gün ki imza gününden sonra yorgundu ve biraz uyumak istiyordu.

Sandalyeden kalkarken arkadan güçlü eller omzuna konuldu ve tekrar oturması için zorlandı. "Pekala, bakın kim gelmeye karar verdi. Beklettiğim için üzgünüm Jimin-ssi, bugün performans için hazırlanmam gerekiyordu." dedi Jungkook sesindeki küçük alayla.

Jungkook tepkisini beklemedi ve nazikçe Jimin'in kollarını tuttu ve hemen arkasından kelepçeledi.

"Jungkook, ne yapıyorsun? Neden ellerimi kelepçeledin?"

"Şşt Jimin-ssi, ben sana bir soru sormadıkça konuşmamalısın. Eğer bu gece uslu bir çocuk olursan belki daha sonra bir muamele görürsün." fısıldayarak kulağını hafifçe ısırdı. Jimin ayak seslerini duyabiliyordu, Jungkook tatlı küçük zamanını aldı ve yavaşça Jimin'in önüne yürüdü. Jimin'in gözlerinin vücudunu takip ettiğini ve dudaklarını yaladığını hissediyordu. Jimin sonra düşündü, belki sikilmedi ama kesinlikle sikişecekti.

Jungkook, Jimin'i kolayca tahrik ettiğini bilerek sahip olduğu en iyi çifti ve en dar deri pantolonu giyiyordu. Ayrıca Jimin'in rahatı için son derece bol olan, solgun, süt gibi boynunu, köprücük kemiğini ve omzunun bazı kısımlarını gösteren kırmızı, bol ipek bir gömlek giymişti. Jimin hemen üzerine atlayıp onu yutmak istiyordu.

Sonunda Jungkook'un yüzüne baktığında, neredeyse anında sertleşti. Jungkook'un kahverengi, ceylan gözleri Jimin'e keskin ve şehvetli bir bakış attı ve ince eyeliner ve pembe çilekli dudak parlatıcısı dışında yüzü neredeyse çıplaktı. Siyah saçları sevimli bir şekilde kıvrılmıştı, bu da onu neredeyse masum gösteriyordu.

Neredeyse.

Jungkook, Jimin'in tepkisine sırıttı ve sanki onu öpmek istermiş gibi yavaşça yüzünü yaklaştırdı. Jimin de elleri hala arkasındaki sandalyeye kelepçeli olduğu için elinden geldiğince öne eğildi. Jungkook'un sırıtışı daha da genişledi ve dudağını ısırıp Jimin'in kahverengi gözlerine bakarken hafifçe geri çekildi. Jimin, hırıltısını bastırarak, içinden küfretti.

"Öyleyse söyle bana Jimin-ssi, neden zavallı küçük erkek arkadaşını görmezden geldin ve bütün gün Taehyung hyung ile takıldın?"

Jimin, sorusu üzerine gözle görülür bir şekilde yutkundu. Jungkook'un onu ne kadar tahrik ettiğini bilmesine izin veremezdi. Jimin sadece küçük bir "Üzgünüm" ile cevap verdi ve sertleşmesinden korktuğu için göz teması kurmadı. Jungkook çenesini tuttu ve Jimin'i gözlerine bakmaya zorladı. Jungkook, Jimin'in şehvetli bakışları karşısında inlemesini engellese de kontrolün kendisinde olduğunu göstermeyi başardı.

"Senden bana bir sebep vermeni istedim, lanet bir özür değil."

Jimin'in sessizliği onu daha da kızdırdı. Elini çenesinden zorla çekerek Jimin'in sıcak dokunuşunu arzulamasına neden oldu. Jungkook kapıya yürüdü, kilitledi ve Jimin'in onu kontrol ettiğini bilerek yavaşça komodinin yolunu tuttu. Jimin, Jungkook'un kapıyı kilitlediğinde çok kızdığını biliyordu. Birlikte olduklarında, seks yapsalar bile kapıyı asla kilitlemezler çünkü üyeler yalnız kaldıklarında onları rahatsız etmemeleri gerektiğini bilirler.

Jimin bakışlarını kapıdan, komodinin üzerinden telefonunu almak için eğilmiş olan Jungkook'a çevirdi. Jimin uzaklara bakmak istedi ama gözlerinin ziyafet çekebileceği tek şey erkek arkadaşının kıçıydı. Çok tonda ve lezzetli. Jungkook'un telefonunda gezinip müzik çalmaya başlamasını izledi. Şehvetli müzik.

Jungkook telefonunu arkada tuttu ve Jimin'e doğru yürüdü, kalçasını yavaşça müziğe doğru hareket ettirdi. Sırtını Jimin'e döndü ve ellerini vücudunun her yerinde gezdirdi. Kendi kıçını sallayarak şaplak attı. Jungkook, Jimin'in ona şaplak attığını hayal ederek inledi. Arkasını döndü, Jimin'e baktı, hâlâ müziğin ritmine göre hareket ediyordu. Jimin, Jungkook'un tüylerinin diken diken olmasını sağlayan bir bakış attı.

Jimin çok fenaydı. Öfkeden kuduruyordu ve sandalyeyi kırıp Jungkook'un beynini sikip sikmemek konusunda kendi kendine tartışıyordu. Jungkook aniden önünde diz çöktüğünde nefesini sabit tutmaya çalıştı.

Jungkook, Jimin'in giyinik sikine çok yakından baktı ve Jimin'in yanağının iç tarafını ısırdığını gördü. Gözlerinin içine bakan Jungkook, sert sikini yumuşakça öptü. Jimin ona hırladı ama etkilenmemiş görünüyordu. Jungkook sırıttı ve Jimin'e doğru eğilerek ayağa kalktı. Öne eğildi ve söyledi,

"Bütün gün benimle ilgilenmedin, cezana hazır ol babacık."

punishment | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin