Bölüm 3: Çöl

778 35 6
                                    



"Ellerinin ve dizlerinin üstüne çök bebeğim, uzun bir gece olacak."

Jungkook erkek arkadaşından gelen baskınlığa sızlandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Jungkook erkek arkadaşından gelen baskınlığa sızlandı. Jimin'i daha fazla kızdırmak istemediği için hemen ellerinin ve dizlerinin üstüne çöktü. Jimin, ellerini Jungkook'un kıçı üzerinde yavaşça gezdirerek onun arkasına geçti. Jungkook dokunuşla inlemesini tuttu ve kalçalarını geri itti, daha fazlasını istiyordu. Bu harekete sırıttı Jimin ve kalçasına şaplak attı.

Jungkook hafif acıyla inledi, dudağını ısırdı. Jimin, acısını hafifletmek için tenindeki kırmızı lekeyi okşadı. Jungkook, BDSM konusunda rahat değildi. Gözlerinin bağlanmasına aldırış etmezdi ama seks yaparken her zaman ellerinin serbest kalmasını istiyordu çünkü Jimin'in sırtındaki çizikleri sevdiğini biliyordu ya da Jimin onun noktasına vurduğunda Jungkook bilinçsizce saçını çekiyordu.

"Jimin?" diye sordu, neden bu kadar sessiz olduğunu sorgulayarak. Erkek arkadaşının ne yaptığını görmek için kafasını arkasına çevirdi ve Jungkook'un siki seğirdi.

Jimin, Jungkook'un kıçına yoğun bir şekilde bakarken derin derin nefes alıyordu.

"Ahh Jimin, gerçekten bana d-dokunursan ve göt deliğime b-bakarak mastürbasyon yapmazsan m-minnettar olurum."

Jimin sözlerine kıkırdadı ve eylemlerini durdurdu. Jungkook'un deliğine yaklaştı ve usulca öptü. Jungkook şaşkınlıkla inledi ve zevkten çarşafı eliyle sıkıca kavradı. Jimin, erkek arkadaşının müstehcen iniltisini duyunca hırladı ve onu sırtüstü çevirdi.

"Yeni bir şeyler denemek ister misin bebeğim?" Jungkook soru karşısında tereddütle başını salladı. Jimin ona gülümsedi ve kulak memesini emmek için eğildi, fısıldadı,

"Tadının nasıl olduğunu hep merak etmişimdir, kedicik."

Jungkook'un ne dediğini anlaması biraz zaman aldı. O zamana kadar, Jimin iki bacağını da omzuna koymuştu ve ağzından nefis bir şekilde salya akıyordu. Jungkook'un altından sızlandığını duymak onu delirtti. Jimin önündeki manzaraya o kadar sert baktı ki, hiç vakit kaybetmeden daldı ve erkek arkadaşının deliğini emdi.

Jungkook bu yabancı duyguya yüksek sesle inledi. Başını geriye attı ve gözlerini kapattı, elleri Jimin'in saçına dolandı. Jimin'in dilini içinde hissettiğinde resmen çığlık attı. Jungkook, Jimin'in kafasını kıçına daha çok bastırırken, büyüğün dilinin onun içinde hissetmesine bayılarak gözlerini geri devirdi. Güçlü bacaklarını kafasına doladı, sanki Jimin'in bunu yapmaya devam etmesini istiyormuş gibi.

punishment | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin