"Bütün gün benimle ilgilenmedin, cezana hazır ol babacık."—
JİMİNO az önce-
Aman tanrım, bana babacık dedi...
SİKTİR. Bana daha önce hiç baba demeyi kabul etmemişti, hep 'bu çok klişe, ben sana baba demiyorum' derdi. Kahretsin, bunun beni ne kadar tahrik ettiğini bir bilse.
"Sana küçük bir sürprizim var babacık. Ve beni daha önce görmezden geldiğini fark etmeliydin çünkü bugün bu kadar dalga geçmeyecektim." dedi çapkın bir şekilde göz kırparak.
Biraz geri çekilerek yavaşça kollarını ve kalçalarını müziğin ritmine göre hareket ettirmeye başladı. Gömleğini pürüzsüz, narin vücudundan gelişigüzel bir şekilde çıkarıp bir köşeye fırlatmasını gözlemledim. Ne lanet bir alay.
Vücudu güzelce şekillendirilmişti, zarif gövdesi ve çıkık köprücük kemiği bende onu her yerde işaretleme isteği uyandırdı. Gözümdeki hafif ağrıdan dolayı kendimi göz kırpmaya zorladığım için çok sert bakmış olabilirim.
Keskin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum, bu yüzden 'iyi çocuk' oyunculuğumu sürdürmeye çalıştım, böylece benimle çok fazla alay etmeyecekti.
Jungkook' a doğru yürüdü ve dudaklarına bakmasaydım yakalayamayacağım şekilde 'kalçalarını kaldır' diye fısıldadı. Kalçamı hevesle kaldırdım, dokunuşunu özlemiştim. Yumuşacık elleri kot pantolonuma değdi ve onu yavaşça üzerimden çekti. Sadece boksör ve açık mavi düğmeli gömleğimle kalmıştım. Boksörümün arasından ereksiyonum oldukça görünürdü, bu da Jungkook'un memnuniyetle sırıtmasına neden oldu.
Sonra hemen boksörlerimi bacağımdan çıkardı ve odanın diğer tarafına attı. Sikime çarpan soğuk hava hissine tısladım. Soğuk havanın sikime çarpmasıyla tısladım. Jungkook küçük bir kahkaha attı ve eliyle sertliğime hafifçe vurdu, bu da yüksek sesle inlememe neden oldu. Artık alay etmeyi kaldıramazdım, bok gibi acıyordu.
"Jungkook-ah, lütfen bana dokun. Lütfen b-bebeğim!!"
Kıkırdadı, "Bunu bilmiyorum babacık. Sence dokunulmayı hak ediyor musun?"
"Evet! Çok iyiydim bebeğim, yemin ederim seni bir daha görmezden gelmeyeceğim! Sadece l-lütfen-"
Jungkook dudaklarını sikime sürterek sözümü kesti ve ona hırlamama neden oldu. "Yakında Jiminie, yakında.." dedi hafifçe göz kırparak.
—
Jungkook ayağa kalktı ve Jimin'in arkasından yürüdü, sandalyeyi çevirerek büyük yatağa doğru döndürdü. Cebinden gümüş bir nesne çıkardı ve gelişigüzel bir şekilde Jimin'in sikine yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
punishment | jikook
Fanfic"Bütün gün beni görmezden geldin, cezana hazırlan babacık." ya da Jimin, bebeğini görmezden geldiği için cezalandırılır. ••• the original of this story written by MoonLove_Kook on ao3