8

1.7K 194 24
                                    

Deprem nedeniyle yazamadım kusura bakmayııınnn... Ayrıca isteklerinizi yorumlarda belirtirseniz çok güzel olur.
Yorum yaparsanız çok mutlu olurum kötü günler geçirirken açıp okumak güzel geliyor.

Hyunnow:uzun ve yorucu geçen günlerim ardından dinlenmeye ihtiyacım var...

Hyunnow: yardım edebilirsin değil mi?

Hyunnow: ;)

Yourloveflx:neden olmasın...

Yourloveflx: nasıl bir mola istersin?

Yourloveflx: sözler?

Yourloveflx: fotoğraflar?

Yourloveflx:ya da hepsinden iyi yüz yüze ve karşılıklı?

Hyunnow: gözlerini merak ediyorum...

Yourloveflx: gözlerim mi?/

Yourloveflx: gözleri/

Yourloveflx: neden?

Hyunnow:senin hakkında içimde farklı hisler var.

Yourloveflx: umarım içindeki hisler iyi anlamdadır.

Hyunnow: öyle olduğuna emin olabilirsin.

Yourloveflx:

Yourloveflx:hala anlamasam da zararı olacağını düşünüyorummm~

Hyunnow: çiller mi!?/

Hyunnow: çill/

Hyunnow: çillerin...

Yourloveflx:aman çok kafaya takma. Makyajla kapatırım şu an makyajsız olduğum için böyle.

Hyunnow: Hayır. Çillerin muhteşem! Gök yüzü ve yıldızların uyumu gibi görünüyor yüzünde. Hepsini öpmek  istiyorum. Lütfen.

Yourloveflx: noluyo lan?/

Yourloveflx:nolu/

Yourloveflx:ne diyeceğimi bilemiyorum şu an. Genelde ne severim ne sevmem ama teklifine hayır demek kabalık ve salaklık olur.

Hyunnow:bundan sonra gözlerinin fotoğrafına karşılık bir elbiseye ne dersin?

Yourloveflx:lan adamdan hoşlanıyorum diye yazdım sugar daddye denk gelmişim/

Yourloveflx:lan adamdan ho/

Yourloveflx:bu sefer kuyruğu kabarık istiyorum.

Hyunnow:en güzellerinden göndereceğim.
Seen

Hyunjin

Asistanımın gönderdiği e-mailde fotoğrafını gördüğüm an güzelliğini asla itiraz etmedim. Fakat gözleri daha çok dikkatimi çekmişti, bu yüzden ondan gözlerinin fotoğrafını atsın istedim. Ama böyle kalbimin hızlı atmasının normal olmadığının farkındayım. Gözleri çok güzeldi. Üstelik çilleri. Muazzam bir detay...

Maid Drees ✓✓hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin