Part 3

2 0 0
                                    

Τρεις μέρες μετά και εγώ βρίσκομαι καθισμένη στον καναπέ και προσπαθώ να πάρω την απόφαση να σηκωθώ για να πάω να κάνω την ρουτίνα,για να πάω μετά στη δουλειά.Πριν προλάβω να σηκωθώ χτυπάει το κουδούνι,αναρωτιέμαι ποιος μπορεί να είναι διότι ήμουν μόνη στο σπίτι επειδή τα αδέρφια μου είχαν φύγει για δυο εβδομάδες σε κάτι δουλειές στην Αυστραλία και ούτως ή άλλος αν ήταν αυτοί έχουν κλειδιά.Τέλος πάντων σηκώθηκα πήγα να ανοίξω.
K:Ποιος είναι;
Α:Εμ,είμαι ένας φίλος του Jake,τον είχα ενημερώσει ότι θα έρθω!!
K:Εντάξει,έρχομαι
Α:Ναι!
Ανοίγοντας την πόρτα εμφανίζεται μπροστά μου ένα ψηλό αγόρι μαζί με ένα καφέ σκυλί αρκετά μεγαλόσωμο.Δεν μπορώ να πω είναι αρκετά όμορφος.
K:Πέρασε,πέρασε
Α:Οκκκκκ
Κ:Ήθελα να σου πω ότι ο αδερφός μου ο Jake δεν είναι εδώ θα γυρίσει σε 2 εβδομάδες.
Α:Α,κανένα πρόβλημα ήρθα να αφήσω κάτι και να φύγω θα ξανά έρθω μόλις γυρίσει.
Κ:Ναι εντάξει κάτσε να πιεις έναν καφέ τουλάχιστον,να σε γνωρίσω κιόλας.
Α:Ναι κανένα θέμα έχω χρόνο έτσι κι'αλλιώς,για αρχή ας συστηθώ,Jungkook χάρηκα.
Κ:Κέλλυ επίσης :)
Jk:Τέλειο όνομα !
Κ:Ωωωωω ευχαριστώ και εσύ το ίδιο
Jk:Ευχαριστώ :)
Κ:Λοιπόν πηγαίνετε εσείς στο σαλόνι και έρχομαι.Α! τι καφέ πίνεις;
Jk:Γαλλικό γλυκό
Κ:Ωραία και εγώ τον ίδιο πίνω
Jk:Τέλειο,εγώ πάω να σε περιμένω
Κ:Ναι δεν θα αργήσω
Jk's pov
Κάθομαι στον καναπέ του σπιτιού της Κέλλυς και την περίμενα να έρθει με τους καφέδες,όμως επειδή βαριόμουν είπα να ασχοληθώ λίγο με τον Bam.Μπορεί να ασχολούμαι με τον σκύλο μου,αλλά στο μυαλό μου είχα την αδερφή του κολλητού μου.Είναι πολύ όμορφη,έξυπνη και γλυκιά αλλά και καλή σαν άνθρωπος.Αχ τι σκέφτομαι μπορεί να μου αρέσει αλλά σιγά μην έκανε κάτι μαζί μου,είναι τόσο όμορφη που δεν πρόκειται να έκανε κάτι με εμένα,άσε που ΣΙΓΟΥΡΑ παίζει να έχει και αγόρι.Η τουλάχιστον έτσι νομίζω διότι όταν ήρθα είχε μείνει στην πόρτα και με κοιτούσε κάπως.
Κέλλυς pov
Λοιπόν τελείωσα και εγώ με τους καφέδες και πάω στο σαλόνι τώρα.
Κ:Ήρθα και εγώ
Jk:Αχ ωραία,έλα Bam κατέβα από τον καναπέ τώρα.Συγγνώμη που τον ανέβασα χωρίς να σε ρωτήσω.
Κ:Δεν πειράζει,κανένα θέμα
Jk:Εντάξει,και για πες μου για εσένα.Συο λεω γιατί ο Jake δεν μου έχει πει τίποτα.
Κ:Εμ,τι να πω;
Jk:Πες μου πράγματα για να σε μάθω καλύτερα.!
Κ:Ωραία,είμαι 18 πάω στο πανεπιστήμιο της πόλης,ασχολούμαι επαγγελματικά με την αισθητική και παράλληλα είμαι και bar women.Επίσης το χόμπι μου είναι το μποξ αλλά και η ηλεκτρική κιθάρα.
Jk:Ουαου πολύ ενδιαφέρον για κορίτσι,εννοώ ότι είναι πολύ διαφορετικά γιατί δεν τα έχω ξανά συναντήσει σε κορίτσι.Ως συνήθως τα κορίτσια διαλέγουν μπαλέτο ή κάτι πιο παραδοσιακό,γι'αυτο το λεω.
Κ:Ναι,καταλαβαίνω η αλήθεια είναι ότι από μικρή ήμουν διαφορετική από τα αλλά κορίτσια.Ωραία και καλά για εμένα αλλά πες μου για σένα ;
Jk:Εμ,τι να πω....είμαι 20,τελείωσα πέρσι το πανεπιστήμιο όχι στην ίδια ηλικία μ'εσένα διότι εκείνη την περίοδο έχασα τους γονείς μου.Τώρα δουλεύω στην εταιρία που μου άφησε ο πατέρας μου και επιπλέον είμαι και K-pop idol.
K:Α! Γι'αυτό από την αρχή λέω ότι κάπου σε έχω ξανά δει.Αλήθεια σε θαυμάζω το group που είσαι δηλαδή αλλά κυρίως εσένα.Αν και είμαι καινούργια stan γι'αυτό,αλλά μπορώ να πω ότι είσαι το bias μου.
Jk:Το εκτιμώ πολύ αυτό ειλικρινά,διότι δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις με τις θαυμάστριες μου. Επειδή κάποιες όχι όλες το παίζουν πολύ ψωνάρες και κάποιες άλλες μου «επιτίθονται» όταν με βλέπουν (είπε στεναχωρημένος)
Κ: Ειλικρινά λυπάμαι πολύ,είσαι πολύ δυνατός που έχεις καταφέρει να αντιμετωπίσεις όλη αυτή την κατάσταση.
Jk:(χαμογελάει) Αν μου επιτρέπεις μπορώ να σε αγκαλιάσω ;
Κ: Εμ......Ναι (λέω και τον αγκαλιάζω πρώτη)
  Ειλικρινά μπορώ να πω και για εμένα και για αυτόν ότι την χρειαζόμασταν αυτή την αγκαλιά αυτή την στιγμή,αλήθεια δεν ξέρω γιατί την χρειαζόταν αυτός,αλλά εγώ ένιωσα ασφάλεια,αγάπη και ηρεμία όμως το πιο μεγάλο συναίσθημα που πιστεύω νιώσαμε και οι δυο είναι γαλήνη και ευχαρίστηση. Επιπλέον συνεχίσαμε να μιλάμε για λίγο ακόμα μέχρι που είδα την ώρα και κατάλαβα ότι έχω 1:30 ώρα μέχρι να φύγω και πετάχτηκα στον αέρα πανικόβλητη.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 13 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

❤️‍🩹 My saver ❤️‍🩹Onde histórias criam vida. Descubra agora