Hatalmas zajra ébredtem. Aztán amikor a szememet próbáltam kinyitni, hatalmas fény vakíotta ki azt. Pislogtam párat, amig hozzászokok a fényhez, majd amikor kiélesedett a látásom megláttam, hogy az egyik katona, Grant néz vissza rám.
Itt az alkalom. Az alkalom a menekülésre.
Még fekvő állapotban jó erősen belerúgtan a férfi ágyékába, aki összerogyott a fájdalomtól, én pedig kihasználtam az időt a menekülésre.
Rohantan, rohantam ahogy tudtam. Ez volt az egyetlen esélyem a menekülésre. A futás. Szőke hajam vitte a lendület okozta szél, én pedig egyre jobban gyorsultam, amikor valami visszarántott. Egy kéz markolt a hajamba és a tulajdonosához rántott neki háttal. Felsikítottam a döbbenettől és a rémülettől. Érces nevetést hallottam a fülem mellett.
- Hova hova, szépségem? - Valentino hangját hallottam. - Oh, hát szökdösünk?
A szabad karjával átfogta a csípőmet és mégjobban magához húzott. A nyakamhoz hajolt és szívni kezdte.
- Hmm, megbabonáz az illatod - dörmögte, közben a ruhám szegélye után nyúlt.
Sikítani akartam, de egy hang sem jött ki a torkomon. Istenhez imádkoztam, amikor meghallottam egy hangot.
- Valentino, engedd már el! Azt beszéltük, hogy ajándék a királynak! - szólt mögülünk egy ismerős férfi hang.
Valentino azonnal abbahagyta, amit csinált majd felsóhajtott.
- De hát nem látod, milyen gyönyörű, Brian? - fordított felé és végigsimított az egyik szőke fürtömön.
- Igen, nekem is van szemem. De temérdek másik lány van még itt! Ez egy szűz, és nem akármilyen! Te magad mondtad hogy milyen gyönyörű! Talán ezzel elnyerjük a király kegyét! - keményítette meg az arcvonásait Brian.
Valentino felsóhajtott, majd nem túl finoman odalökött hozzá.
- Akkor vidd te! Szökni akart - mondta flegmán, majd otthagyott minket.
Végignéztem a férfin. Rövid, mogyoróbarna haja kissé kócos volt, zöld szemével pedig engem vizslatott. Hátrafogta a két csuklómat, de nem durván.
- Csak tedd azt, amit mondanak és nem lesz bajod! - mondta.
Hangjában együttérzés és gyengédség csengett. Egy kis rokonszenvet ébresztett bennem. Arcvonásai koránt sem voltak olyan kemények, mint Valentino jelenlétében voltak.
Bólintottam egyet, jelezve hogy megértettem.
- Na gyere! - mondta és elkezdett tolni a többi rab felé.
- Kérlek, engedjetek el! - mondtam már halkan, de a hangom elcsuklott.
- Csak ne ellenkezz és gyorsabban túl leszel rajta! Mondogasd ezt magadnak! - szorított rá a csuklóimra a hátam mögött és lökött rajtam egyet, hogy gyorsabban menjek.
Ahogy jobban megnéztem, egyre több embert hoztak kocsikon. A katonák kiszedték őket a ketrecekből és úgy vezették őket a palota kapuján át a hatalmas udvarba, mint a marhacsordát.
Szétosztanak minket. Több csoportot alkottak, és engem Brian ahhoz vezetett, ahol fiatal lányok voltak. Körülbelül tízen lehettek.
- Viselkedj! - mondta nekem utoljára és belökött a lányok közé.
Még láttam hogy a csoportunk mellett álló középkorú nővel vált pár szót, majd egyszerre rám néznek. Vagyis rólam volt szó. Bele se mertem gondolni, mit mondhatott neki.
ESTÁS LEYENDO
A szívtelen (+18)
Romance" - Letérdelsz! - mondta ellentmondást nem tűrő hangon. Utálom ha így beszél velem. Azért sem tettem. - És ha nem? - vontam fel a szemöldököm. Láttam a tekintetén hogy elsötétül. Egyáltalán nem féltem tőle. Közelebb lépett hozzám, magas termetével f...