Aslında romantik anlarınız adlı bir bölüm yazıyodum sonra baktım Eren'inki absürt olmuş ben de konuyu değiştirdim😽💅🏻Ayrıca umarım herkes iyidir💗
~~~
tepki-> Karakterlerle mantığına sığmayan anılarınız
Eren
Neler olacağını biliyordu. Sizden ayrı kalacağını da biliyordu. Bu yüzden gitmeden ve her şey boka sarmadan önce sizinle bir gün geçirmek istedi.
Bu isteği o kadar güçlüydü ki gemi çaldı. Evet yanlış duymadınuz. KOCA BİR GEMİ ÇALDI!
"Eren? Bu gemiyi nerden buldun?"
"Önemli olan bu değil tatlım"
Eren'in planı: Gece yarısı gemiyi çal kaptanı kaçır sevgilinle romantik bir gece gezisine çık ve kaptan Levi'n haberi olmadan gemiyi geri yerine koy.
Eren'e göre bu plan bir başyapıttı...
Eren kaptana yola çıkması için işaret verdi ve sizi alıp güverteye çıktı. Elini belinize doladı. Bir süre sessizce ay ışığında parlayan okyanusu izlediniz. Sonrasında Eren'e döndünüz:
"Eren gemiyi çaldık biliyorsun değil mi? Kaptan Levi içimizden geçicek..."
"Hadi ama tatlım bu manzarada baş başa beraber olmamız için değmez miydi yani!"
Güldünüz "Peki madem böyle bir risk aldım öyleyse tadını çıkarmak istiyorum"
"Emriniz olur hanımefendi"
Eren bundan sonra sizi öptü ve itiraf etmeliyim o akşam gerçekten çok romantikti.
Yaklaşık iki saat gemiyle gezdikten sonra geri geldiniz. Eren kaptana teşekkür etti ve sizi hızlıca odanıza götürmeye çalıştı.
"Pekala tatlım sessiz ve sakin olmalıyız! Kaptan Levi her yerde olabilir. Küçük ya göremiyorum da"
"Eren bence panik yapan sensin bu saatte kaptanı nasıl görelim"
"Bilmem bu saatte kaptanı nasıl görebilirsiniz ki?"
"K-kaptan Levi!"
"Lan oğlum anladık zaten uçuk kaçık bir şeysin de sırf randevu için gemi çalmak ne lan"
"Kaptan siz hiç aşık oldunuz mu? Aşık olduğunuz zaman öyle bir şey oluyor ki en büyük korkunuz bile onun mutluluğu için uçup gidiyor ben-"
"JEAGER ÇILDIRTMA BENİ SEN SEVGİLİNİ ANCA GEMİ ÇALIP RANDEVUYA ÇIKARINCA MI MUTLU EDİYON? Tch. Bi de gelmiş bana 'sen hiç aşık oldun mu?' diye soruyo senden kaç yıl önce doğdum ben lan tabi oldum"
"Vay be sizin aşık olmanız hiç mantıklı değil..."
"İkinizi de dövmeden gidin"
Sonrasında bir şey diyemeden kaçtınız sonuçta karşınızda Levi var göt korkusundan bir şey diyemediniz.
Levi ise odasına geçti ve depresif aşk şarkısı açıp ağladı♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aot reactions~
RandomAttack on titan reactions. İstek alırımm. başlama tarihi:29 Ağustos 2022 bitiş tarihi: