TW! Kendini yaralama.Selam yorum yapmayı unutmayın lütfen~💫
İstek->
~~~
tepki-> kendinize zarar verdiğinizde
Levi
Yorgundunuz ve hiçbir şey yolunda gitmiyordu. Artık sizin için hayatınızın değeri yoktu. Canınızın kıymeti kalmamıştı. Bu sizi sinir ediyordu. Ve canınızın kıymetini anlayabilmek için kendinize zarar veriyordunuz.
Yine zarat vermiştiniz ve bileklerinizde kesikler kalmıştı. Levi ile çalışırken, Levi bileğinizi fark etti.
"Y/n ne yaptın sen?"
"hm? nasıl yani? yanlış evraklara mı bakıyorum?"
"Neden kendine zarar verdin?"
Suskun kaldınız
"yapma. Lütfen..."
Levi derin bir nefes aldı ve konuşmasına devam etti
"bak göstermesem de sen çok değerlisin benim için sana zarar gelmesini istemiyorum."
Bunları dedikten sonra bileğinizi öptü ve sarıldınız...
(soft levi🤧)
HangeHange'nin odasında onu beklerken odaya bakıyordunuz. Bir defter gördünüz. İçini açmamanız gerekliydi belki ama yine de merakınıza yenik düşüp açtınız.
İçini açıp okudunuz bir süre Hange'nin günlüğüydü ve çok eğlenceli gidiyordu başlarda tabi.
Hange devleri ne kadar merak ettiğini yapmak istediği deneyleri sayıyordu tarih dört yıl önceydi.
Sonraki iki sayfa boştu. Ve sonrasında ise iki gün öncenin tarihi geliyordu. Okurken yüzünüz düştü.
Hange ne kadar yorulduğunu ve intihar planını anlatmıştı. Dondunuz. Ne yapacağınızı bilemediniz. O an öyle bir bilinç kaybı yaşadınız ki en son elinize keskin bir şey aldığınızı bile fark etmediniz.
Bu sırada Hange içeri girdi ve korkarak yanınıza koşup onu elinizden alıp size sarıldı.
"Y/n ne yapıyorsun ya bir şey olsaydı..?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aot reactions~
AlteleAttack on titan reactions. İstek alırımm. başlama tarihi:29 Ağustos 2022 bitiş tarihi: