^^
"Bencede efendim, 5-star area da BangChan'ın saçlarında değişiklik yapabiliri-"
Sözünü bitiremeden suratına bir tokat yedi yeni asistan. Kimin attığını anlamak için sendeleyerek yanına döndü ki döndüğü an bir şok daha yaşadı. "E-efendim?" Karşısında Jyp ceosunu gördüğü anda donup kalmıştı. Kimseye söylememesi konusunda uyarmıştı halbuki?
"Sen kim oluyorsun da benim idollerime böyle iğrenç davranışlarda bulunuyorsun!?" Sesleri duyup odaya giren Chris neler olduğunu sordu. "Noluyor? Ne bu tantana? Jisung uyumaya çalışıyor biraz sessiz olabilir misiniz?" Jyp hemen ona bağırmaya başladı "Ne biçim lidersin sen!? Üyelerinden biri te@avüz edilmiş ve sen hâlâ 'noluyor' diye mi soruyorsun? Hiç bir şeyden haberin yok mu senin?!"
Bang chan asabi bir surat ifadesiyle yanağı daha çok olmak üzere yüzü kızarmış asistana baktı. "Evet, haberim var. Geçen gün akşam yemeği saatinde Jisung bize herşeyi anlattı. 1 aydır birşey yiyemediğini, suratına yumruk atıldığını ve daha ona yapılan birçok iğrenç tacizden bize bahsetti. İlk dinlediğimde şok oldum, gerçek olmamasını, şaka olmasını istedim. Ama Jisung çok ciddiydi. Ne zaman birşeyler yese kusuyordu. Sizin haberiniz olana kadar susmamızı istedi çünkü kendi yapmadığı bir hataya kurban gittiği için utanıyordu. Keşke bu adamı işe almasaydınız efendim. En azından Jisung gibi birçok idolümüz te@avüze kurban gitmezdi. Tek isteğim bu adamın biran önce kovulması. Lütfen dediklerimi dikkate alın efendim. İyi günler."
^^
Jisung uykusundan uyanmış artık kendini daha iyi hissediyordu. Biraz da olsa rahatlamıştı. İçerden bir ses gelmesiyle beraber o yöne gitti. Yemek salonunda bizimkiler vardı. Nayeon ve Jeongyeon sevinçle birşeyler anlatıyordu. Nolduğunu ilk başta idrak edemese de Jisung'u gören Minho hemen yanına gitti. "Jisung, şu şerefsiz asistan kovulmuş. Artık hiçbir yerde işe alınmayacak ve hapise girecek!" Jisung bu haberi duyunca içindeki stres aniden puf olup gitmişti. İçinde oturan bu öküz kalkmıştı. Sevinçten gözleri doldu. Mina'nın hıçkırıklarını duymuşlardı.
Dahyun hemen ona bakarak sordu "Noldu Mina sevinmedin mi?" Mina gülümseyerek Dahyun'a baktı. "Hayır hayır çok sevindim ona ağlıyorum..." Lia koşarak Jisung'a sarıldı "Hersey bitti Jisung. Korkmamıza gerek yok artık!"
Jisung o sevinçle Lia'ya karşılık verdi.
Artık korkmayacaktı.
Taciz yoktu....
Korku yoktu....
En önemlisi ise,Jisung artık dostlarına daha çok güvenebilirdi ve sorgulamasına gerek yoktu...
Evet ben bu bölümü artık beynimin eti yendiği için yazıyorum. Wattpadde değil ancak ibden ölüm tehditleri bile aldım bu hikaye yüzünden
"YENI BÖLÜM GELMEZSE SENI GEBERTIRIM!"
"PART 2 GELMEZSE SRNI ASARIZ!"
Gibi. Artık alıştım. Herneyse inş beğenirsiniz.
Part 3 için bolca oy ve bolca yorum yapar mısınız lütfen?🤗🥹
^^^^^^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
South Heart | Minsung | Smut
HumorSadece hoşgeldin demek istemiştim, Olayların böyle bir hal alacağı aklımın ucundan geçmezdi.