Başlangıç

23 2 2
                                    

Ayağım kumlara değdikçe içim bir hoş oluyordu sanki huzur sadece burdaydı.Bir şarkı söyleyeyim diye başladım;

-Çok sevdim hem çok sevil-

+Yeteeeeeeeeeer sesin çok çirkin söyleme sen şarkı falan diyen Şevvalle sesimi kestim ve gülmeye başladık.Sonra I NEED U GİRL açınca koskoca kumsalda sabahın dokuzu olmasına rağmen deli gibi dans etmeye,taklalar atmaya başladık..Gerçekten uzun zamandır bu kadar eğlenip gülmüyordum.İçimden ''İnşallah hep gülerek ve beraber geçiririz bu tatili'' diye düşünürken İlkay'ın telefonu çaldı arayan tabiki Emre.Sabah,akşam,gece demeden arıyordu.Telefonu açıp ''Yav kızı bırakda biraz eğlenelim''diyip telefonu suratına kapattım.

Tansel teyzenin bize dediği alana gidip kendi şezlonglarımızı bulduk.Yani ben hariç buldular..........

+NERDE LAN BU ŞEZLONG KOCAMAN SAHİL KOCAMAN KUMSAL KOCAMAN BEACH GÖREVLİ YOK MU BURDA diye bağırıyordum ki yine o tatlı sesi duydum

-Sizin şezlongunuz sanırım şu olabilir , diyerek yine o çocuktu taksi süren... Hem taksicilik yapıp,hemde kumsalda mı çalışıyordu?Neyse bunları düşünürken yine konuşmayı unutmuştum....

+Sen hem takside hemde burda karşıma 2 saatin içinde nasıl çıkabiliyosun?

-Aslında can kurtaranım ve sadece burda çalışıyorum taksi durağına amcamı ziyarete gitmiştim seni yani sizi görünce yabancı olduğunuzu anlayıp sadece yardım ettim bu kadar.....

+Ha tamam

E konuşma bitti gitse diye düşünüyodum hala karşımda salak yüz ifadesiyle duruyordu zaten daha adını bilmiyorum amaan neyse daha fazla dayanamayıp tişörtümü çıkarıp koşarak denize kendime attım.Suyun tuzlu tadını hemen hissettim.Deli gibi dalıp çıkıyor,gönlümce yüzüyordum.Şevvalin balıklardan falan çok korktuğunu bildiğim için suyun içine gizlice girip alttan ayaklarını aniden tutuyordum ve çığlığı duyunca aynı anda ''Aaaa'' diyip kahkahalar savuruyorduk.

Biz bunları yaparken kumsaldan 3 tane yakışıklı ouuuuuuuuv dedirten çocukları gördüm hemen İlkay'a işaret çaktım.Bu işaretin anlamı gayet barizdi.Kendini düzelt ve cool ol.Sanırım uzaktan görememişim yine o çocuk ordaydı ve ondan sıkılmıştım artık her yerde sanki bizi gözetliyor gibiydi.

Şevval;

+Acıktım ben yeter artık çıkalım birazdan geliriz yine diyince yavaş yavaş çıkmaya başladık. Tam denizden çıkıyordum ki arkamdan aniden bir dalga beni yere yapıştırdı ve ağzım gözüm kum oldu kafamı kaldırdığımda o pis üçlü kakir kikir bana gülüyorlardı

Kendimi tutabilir miyim bilmiyordum....


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Summer FriendsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin