Telefonumu okulun son günlerinde tuvalete düşürmüştüm ve ailemden telefon istemeye çekiniyordum çünkü bu benim hatamdı.Tatile giderken anılarını paylaşamamak çok kötü bir durumdu.Bunları düşünmeyi bir an önce bırakarak bavulumu yatağın altından çıkardım kıyafetlerimi içine yerleştiriyordum.
Birden kapı açıldı ve gelen babamdı.
-Serra nerdesin?
-Burdayıııım baba odadayım. Babam kapıyı gülerek açtı hiç yapmadığı şeylerden biri olduğu için şaşırmıştım.Noldu acaba diye düşünmeden edemedim.Babam ''Hadi kalk gidiyoruz'' dedi nereye diye sorduğumda ise '' Gidince görürsün '' diye saçma bir cevap aldım.Neyse tatile giderken biraz daha para almam için ne derse yapmalıydım.Hemen üstüme bişeyler geçirdim ve çıktım.Babamla yolda yürürken hiçbişey konuşmadık nolduğunu hala anlamamıştım.Sonra telefon satan bir mağazanın önünde durunca ne olduğunu anladım.İçeri girdiğimizde babam satıcıya ''kızım ne istiyosa o telefonu paket yapalım'' dedi.Neredeyse sevinçten havalara uçacaktım!! Aylardır beklediğim bir şeydi ve sonunda oldu. Telefonu alıp eve döndüğümüzde hemen İlkay'ı aradım.Konuşmamız şöyle oldu.
-İlkay?
-Serra?
-İlkay?
-Serra nasıl arıyosun yoksaaaaaaaaa düşündüğüm şeymi oldu?
-Eveet!!! diyerek koskoca bir çığlık attım neredeyse telefonun içinden çıkıp bana sarılacaktı İlkay.Bu ertesi günkü tatilin güzel geçeceğine şimdiden işaretti. Telefonu kapattıktan sonra bavulumu tamamen hazırladım.Herşeyimi tastamam yerleştirdim şimdi sadece yolculuk saatini beklemek kalmıştı.Tam uzanacaktım ki telefondan bir ses geldi. Whatsapptan grup kuran harika kuzenlerim benden daha çok seviniyorlardı.Koskoca bir sene boyunca kurduğumuz hayale 2 saat sonra ulaşacaktık.Şevval ve İlkayla neler yapıcağımızı uzun uzun konuştuk ve artık 1 saat kalmıştı.Üstüme gece yolculuğu soğuk olur diye ince bir ceket alıp çıktım.Arabayla İlkayların evinin önüne gidip onları bekledik.5 dakika sonra oynaya zıplaya kapıdan çıkıp geldiler ve arabaya sevinç çığlıkları atarak bindiler.Babam bizi garaja bıraktıktan sonra tek kalan şey otobüsün gelmesiydi.Bundan sonra neler olacağını heyecanlı bir şekilde bekliyorduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Friends
Novela JuvenilO beklediğim günler sonunda geldi.Nasıl özlemişim bu güzel havayı,rahatlığı,okulsuz hayatı.Sabahlara kadar bilgisayar başında film izleyerek geçirmeyi. Yaz gelmişti ama yine çok sevinemedim herkes tatile giderdi bende evden çıkmazdım.Bu haller her n...