2. bölüm

44 1 10
                                    

Aga ne yazcağımk bilmiyom amk erva dedi ki konusu ne ben de dedim ki konusu yok galiba içinden sövdü bana ama konu yok amk işte normal klişe taekook fic tae öğretmen jk öğrenci neyse bugün okulda çok enerjiktim ya sadece iki ders uyudum eve geldiğimde de daha uyumadım yoammına neyse
La ben bu şarkıyı çok seviyorum ya bi de şey var onu da dinleyin amk K.will-please don't bu işte dinleyin bağımlılkk yaptı o kadar çok dinliyorum ki 4 güne falan sıkılırım
Lan oğlum yeni bölüme başlayamıyorum şarkı dinlemekten
NEYSE AMK

Yediğim tokat afallamamı sağlamıştı. Ne yüzümdeki acı karıncalanma umrumdaydı ne de bugün gün ellerime aldığım darbeler. Bu amansızca atılan tokatı sorguluyordu beynim.

Babam beni bir anda omuzlarımdan sarsmaya başlayınca transa girmiş gibi suratına bakıyordum. "Her zaman aptal gibi davranıyorsun. Seni ne eğlenmen için ne de ders sırasında uyuman için okula gönderiyorum. Aklını başına al Jungkook, çünkü lanet başını kurtarabilecek o orospu kılıklı annen yok!" Sözlerini büyük bir hırsla haykırarak söyledikten sonra sert adımlarıyla odasına gitti.

Üzgündüm. Elime aldığım darbelerden, yüzüme yediğim tokattan ya da lanet uykumun kaçmasından değil; sözleri kırdı beni. O'nu katmasaydı işin içine iyidi çünkü unutmaya başlamıştım.

Elimden bıraktığımı yeni fark ettiğim çantamı alıp merdivenleri çıkarak odama girdim. Artık uykum yoktu. Zaten bu saatten sonra uykuyu kim umursardı ki?

Masama oturup test kitaplarımı hazırladım. Sınavlar başlamadan tekrar yapmam lazımdı. Bugün ilk gündü ama benim şimdiden bütün konulara hâkim olmam gerek. Ya kaçırdığım bir şey olursa, ya öğretmenlerin yüzüne bakamayıp sormaya çekinirsem. Bütün olasılıkları bir arada toplayıp ders çalışmaya başladım. Bir şekilde bir şeyler başarabileceğimi babama inandırmak istiyordum. Belki bu sefer aferin derdi hm?

Hızlıca not alıyor, anlamadığım konuları ise tekrar tekrar dinliyordum. Matematik yorucuydu fakat matematik hocası daha yorucuydu. Tahminimce dört saat aralıksız ders çalıştım, son olarak notlarımı baştan okumaya başladım. Yarım saatimi de notlarımı okuyarak geçirdiğimi anladığımda sıkıldığımı hissettim.

Sessizdeki aldığım telefonumu elime aldım. Gruptakiler yine coşturuyordu.


Grup:
Ananı arıyorum

Katılımcılar:

Min Yoongi
Park Jimin
Kim Namjoon
Jung Hoseok
siz

Min Yoongi
Jimin attığın nude çok iyiydi
On posta çektim🤗

Park Jimin
Yokluktan şizofren mi olmuş?

Kim Namjoon
Şizofren galiba?

Jung Hoseok
Şizofren.

Min Yoongi
Gözüm boşalıuo

Jung Hoseok
Herkes siki derdinde ya bıktım sizden
Jungkook nerdesin ablasının gülü bunlar terbiyesizleşti

Kim Namjoon
Hobi.. Matematikçi mi girdi sana bi günde abla olmalar

Park Jimin
Hocayı sikmek lazım

Love's My Religion • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin