Podivuhodné kupé

1.2K 85 27
                                    

Oba dva pohotově vytáhli hůlku a došli k zamčenému kupé, které mělo zatažené závěsy. Rudovláska přiložila ucho ke dveřím a soustředila se.
James ale začal hrabat v kapsách a do jedné hrábl tak hluboko až by se dotkl svých bot, pochopitelně to zbůsobilo nezjistitelné zvětšovací kouzlo, pomyslela si Lily.
,,Psst, co tam děláš" začala nadávat. ,,Hledal jsem tohle" usmál se, když vytáhl dvě růžové uši spojené světlým provázkem. ,,To jsou ultradlouhé uši, úplná novinka u Taškáře, dokonce jsem mu dal 10 galeonů, aby mi je dal dřív" řekl.
,,Podívej" přidržel u skla jedno ucho a druhé natáhl k nim.
,,Tak hele prcku, tady si na nikoho vyskakovat nebudeš, já ti ukážu co to je Zmijozel, víš co je náš znak motáku ? Tohle"zakřičel hlas. V tom však dovnitř vtrhli oba dva primusové a namířili hůlky na útočníky. ,,No to jsem si mohl myslet Lucius Malfoy si zase dokazuje svou odvahu na mladších." řekl James. ,,Odhoďte hůlky"napomenula je Lily.
,,Nenechám si rozkazovat od mudlovské šmejdky, ty jedna špíno"odpověděl Lucius Malfoy a namířil hůlku na Lily.
,,To jsi přehnal" zařval James a z jeho hůlky vylétlo světle oranžové světlo. ,,Protego" zareagoval okamžitě Lucius a odchytil kouzlo do svého průhledného štítu. ,,Chceš poznat co to je opravdová magie, prcku ?" otočil se k malému klukovi, ale právě v ten moment ho James s Lily zasáhli stejným kouzlem do zad a Lucius padl k zemi jako pokácený strom. ,,Pojď s námi" pomohla klukovi vstát.
,,První a základní pravidlo kouzelnického souboje: k útočníkovi se nikdy neotáčíme zády, Malfoyi." zašeptal do ucha ležícímu Luciusovi, který se jen ztěžka zamračil.

,,Copak ti chtěl udělat ?" zeptala se starostlivě Lily a ohlédla se, jestli už přišel i James.
,,Vlastně ani nevím, jenom jsem řekl, že se mi nelíbí znak Zmijozelu." vysypal ze sebe malý hnědovlasý chlapec, který byl studentem druhého ročníku.
,,To víš" povzdechla si rudovláska.
,,Lucius Malfoy ze Zmijozelu si nedá jen tak něco líbit, musíš si na něj dávat pozor, ne vždycky budeme nablízku." připojil se do rozhovoru i James.
,,Děkuji, už jsem myslel, že budu někde ležet svázaný" poděkoval chlapec.
,,A ty jsi ?" zeptal se James. ,,Já jsem Gary Wood z Havraspáru" usmál se chlapec.
,,Já jsem James a tohle je Lily, oba Potterovi" představil se s úsměvem. Lily měla chuť mu jednu vrazit, ale místo toho ho jen přátelsky štouchla do ramene.
,,Vy jste jako sourozenci ?" podivil se Gary. ,,Ne ne já jsem ve skutečnosti Lily Evansová, těší mě" dodala  rychle a podala chlapcovi ruku.
,,Kde je tvoje kupé ?" zeptal se James, aby prolomil trapné ticho, které se začalo nepříjemně rozšiřovat.
,,Na konci prvního vagonu druhý od zadu" ukázal Gary.
Když došli nakonec chodby rozloučili se s Garym a šli dál.

,,Hm, neviděl jsi někde můj odznak měla jsem ho celou dobu připnutý tady" ukázala na levou stranu svého pláště. ,,Nevím, nevšiml jsem si, nespadl ti náhodou když jsme byli u Malfoye ?" navrhl James.
,,Asi jo, půjdu se tam podívat" řekla Lily a otočila se zpátky.
,,Počkej půjdu s tebou" zavolal za ní James. ,,Je to opravdu nutný ?" zaúpěla Lily.
,,No tak ne" dovětil James a otočil se. Lily chvíli stála a přemítala si v hlavě, co se stalo, jelikož nebylo zvykem, aby James Potter nevyužil nabídky být s ní, ale koneckonců by měla být ráda, řekla si a otočila se směrem k posledním kupé.

Lily byla skoro na konci své cesty, když jí někdo zaťukal na rameno. ,,Našel jsem ho byl u primusského kupé."
,,Děkuji" naklonila se aby si ho vzala ale James najednou cukl.
,,Co je ? Dej mi ho !" začala.
,,Pššt" umlčel ji James.

Ze zadního vagónu se začalo ozývat jakési skřehotání.
,,Au, au, to bolí, prosím !" sípal hlas. ,,Mlč !" řekl přísně vyšší hlas. ,,Brzy bude takových jako jsi ty víc a pak už nebude nic..."
,,To snad ne !" vypískla Lily ale najednou se otevřely dveře a Malfoy z nich vykoukl: ,,Je tu někdo ?" zařval do prázdné chodby, kde byl jen on a Lily s Jamesem oba skrytí pod pláštěm. Lily z hluboka dýchala a James držel plášť okolo nich.

Evansová! Pottere!Kde žijí příběhy. Začni objevovat