Vysoký brunet se procházel chodbou ve škole, skříňky lemovaly zdi a měl pocit, jako by se na něj všichni dívali a usmívali se. Po náročném rozchodu se poprvé cítil naživu.
Před několika dny si zašel do místního klubu. Všude se pilo a tančilo, ovšem jeho zaujal jeden mladík, jenž tancoval na parketu. Jeho černé vlasy zdůrazňovali jeho osobitou eleganci. Po několika skleničkách Bacardi s kolou se konečně brunet odhodlal a vydal se černovláska oslovit.
Starší muž měl pocit, že si všichni v klubu všimli jeho náruživých pohledů a když se jeden černý pramínek vlasů uvolnil z jinak dokonalého účesu, nemohl Liam již odolat a přidal se k černovláskovi na parket. Chvíli tančili tělo na tělo a vyšší brunet si dal záležet, aby mladý chlapec vedle něj věděl, co způsobuje svým kroucení zadkem.
„Půjdem?" „A kam?" S tímto postupem neměl starší moc zkušeností, jediný s kým chodil byla jeho přítelkyně, jež ho opustila kvůli jinému. Nikdy předtím neuvažoval, že by se mu mohli líbit muži, ale právě dnes a v tuto chvíli brunetovi nepřišlo nic přitažlivějšího než mladík předním. „Třeba k tobě." Zavrněl mu do ucha černovlásek a brunet na nic nečekal a už ho táhl ven před klub. Zatím co volal taxi se černovlásek dotýkal bruneta na nejintimnějších místech a ten nemohl jinak než vzdychat do telefonu řidiči, jež je měl dopravit ke staršímu do bytu.
„Jsem Zayn," promluvil konečně černovlásek, když se otevřeli dveře bytu. „Liam." Pomalu začal vyšší z dvojice sundávat bundu mladšímu, ale v černovláskově očích zahlédl větší chtíč než jaký mu právě dopřával.
„Sedni si," přikázal Zayn a brunet tak udělal. „Nemáš nějakou hudbu?" „Alexa, play my Lover playlist on Spotify." V tu chvíli se pustili nejzvláštnější písničky, které byli rytmu v jakým si vždy přál prožít sex, avšak jeho bývalá přítelkyně byla vždy na jemné zacházení. Zayn začal pohupovat boky a přitom si sundával veškeré své oblečení.
Brunetovu pozornost přitahovala černovláskova bezchybná hruď, i když byl do téhle chvíle zvyklí na prsa, minimální velikosti C. Vůbec mu nevadilo, že zde najednou chybí, ba naopak mile přivítal změnu. Černovlásek se dál kroutil do rytmu a už stihl sundat i kalhoty, ani si starší nevšiml kdy sundal ponožky, ale je dost možné, že je na sobě ani neměl. Nad touto myšlenkou se musel brunet pousmát, avšak ne na dlouho.
Zayn stáhl i své upnuté boxerky a momentálně před Liamem stál tak jak ho pán Bůh stvořil. „Ach můj bože. Kurva, jsi tak sexy," neodpustil si poznámku, načež se černovlásek jen pousmál a sedl si k němu na klín. V ten moment začal Liama líbat na krku. Lehce skousl krční tepnu a když se mu dostalo pozitivního ohlasu nadále jí okusoval a pomalu zatahal za lem trička, jež si brunet přetáhl přes hlavu. „Nikdy jsem neviděl hezčí tělo. Jestli mě neošukáš hned teď, tak se asi udělám jen z té představy."
Když to Zayn dořekl, Liam se podíval níže k ztopořenému penisu, jež měl kolem sebe lehké strniště. Dle délky chlupů odhadl, že se musel holit nedávno. Takže předpokládal, že se tato situace stane. Brunet jemně stiskl černovláskovy boky a pomohl mu se nadzvednout. On ihned pochopil a pomohl zas sundat brunetovi již nepohodlné džíny.
Znovu si na staršího dosedl a brunet tak pocítil, jak jeho penis projíždí mezi půlkami mladšího. „Ještě jsem to s klukem nedělal," zašeptal starší mezi polibky na Zaynově klíční kosti. „Nevadí, navedu tě. Máš tu někde lubrikant?" „Ložnice," vypadlo z Liama okamžitě a hned se zvedal z křesla i s černovláskem v náručí. Oba penisy už pulzovaly, staršího byl téměř před vyvrcholením, a to se neposunuli dál než k vysvlékání.
Brunetově stavu nepomáhalo ani to, že měl stále Zayna přitisklého na jeho těle jako koalu. Když vcházeli do ložnice, starší už byl na prahu, vtom černovlásek stáhl své půlky a začal se intenzivněji otírat o chloubu vyššího. Ten tak velký nápor nevydržel a prostě se udělal. Hluboké dýchání se rozneslo místností a Liam lehce povolil svůj stisk okolo Zaynových boků. „Promiň," měl tendenci se omlouvat za každý předčasný orgasmus jež nevedl k uspokojení druhé osoby, byl tak již naučený. Zaynovi se pouze roztáhli koutky a usmál se na staršího tím nejsladším úsměvem jaký kdy viděl. „Myslíš, že to zvládneš znova?" „Abych byl upřímný. Nemyslím si, že to zvládnu, jsem dost namol a i když jsi nehorázně sexy. Nevím jestli bych to dal." „To nevadí Li, můžeme se vidět jindy." Pousmál se Zayn a brunetovi došlo, že nikdy neviděl takhle čistou duši.
ČTEŠ
Student and teacher/Ziam (CZ) One Shot
FanfictionLiam se dostává ze složitého rozchodu. Jeden večer zapíjí svůj žal v klubu, co se stane, když černovlásek se kterým strávil předchozí noc přijde do nové školy.