1.BÖLÜM

1.2K 41 30
                                    

SELAMMM

Ben gelmişem. NASILSINIZ. EVET EVET İYİSİNİZ....

oy ve satır arası yorumlar benim için önemli sizde önem verirseniz sevinirim

Çok küçük bir not :Birazcık geçmiş zaman okuycaz. Bu biraz sıkabilir belki ama olay örgüsünü kavrayabilmeniz için bu bölümde küçük zaman aralıklarıyla çeşitli yerlere bakıcaz.daha sonraysa çok nadir olacak ..

O zımann hadi Bölüme geçek

***

Geçmiş ZAMAN - - >>16 yıl önce
Bilgen ailesinin evi
İlahi bakış açısı

Hakan BİLGEN ->Eylülün biyolojik babası

BETÜL BİLGEN->Eylülün biyolojik annesi

******

Camdan,anne ve babasını bekleyen Emre; bahçelerine giren mavi arabayı  görünce heyecanlandı. Bugün kardeşinin  cinsiyeti açıklanacaktı.Hızla arkasında olan kardeşlerine baktı.

Efe ve Eymen abileri annesinin tembihlemesiyle ödevlerini yapıp ara ara cama bakıyorlardı ,Emirse; köşede oturmuş kıskançlığın getirdiği öfke ve huzursuzlukla tırnaklarını kemiriyordu.

Emre önce Emire döndü, "Annem kaç defa dedi sana(?) tırnaklarını yeme diye düzgün dursana"

Usulca elini tırnağından çeken Emir boyamasına döndü .Emrede asıl konuya, geçti.

"Geldiler!"Efe ve Eymen de kardeşinin yanına cama yapıştı ve annesinin karnını tutarak eve girmesini izlediler."

Bir müddet sonra anne ve babasının içeri girmesiyle
üç çocukta heyecanla anne ve babasından gelecek cevabı bekliyorlardı .

Hakan ,gözleriyle eşine minik bir haraket yaptı. Sözün onda olduğunu anlayan genç kadın,derince nefes alarak söze girdi

"Cinsiyetinden de önce size harika bir haberim var çocuklar"

bu esnada ellerinin titrediğini farketti çok zaman geçmemiştiki , Hakan da fark etmişti .Usulca titreyen eli kendi elinin için aldı. Bu ona destek olduğunun sessiz bir çağrısıydı.

Bu sırada en küçük oğulları girdi söze,

"Yoksa o bebeği geri mi vereceksiniz"

Bu sırada Efe konuştu ."Salak mısın,acaba? Nasıl ve nereye verebilirler doğmamış çocuğu kıskançlığı bırak artık"

Evet Efe de Eymen doğacağı zaman sorun çıkartmıştı ama o bu kadar abartmamıştı. Yada ona öyle geliyordu ...

Olayın dahada karışmaması için devam etti Betül:

"Hayır Emirim kardeşlerin bizimle olacaklar tabikide "

Bu noktada dört çocukta şaşırmıştı,hepsinin ağzından benzer nidalar dökülmüştü:
'kardeşlerin mi?

"Evet ,çocuklar ! Kardeşiniz değil kardeşleriniz olacak ikizler olucak ve birisi kız birisi erkek " Bu haberle ev bayram yerine dönmüştü tabi Emir dışında Betül dikkatle Emirin tepkisini bekliyordu .

Bu sırada derin bir çığlık duyulmuş ardından da Emirin sözleri bu çığlığı takip etmişti.

"Bir tanesi nasıl yetmiyorda ikincide olacak .istemiyorum ben ikiz falan "

Betül  küçük oğlunun yanına gitmesinin farkına varmasıyla hızlı adımlarla onun yanına geldi.

****

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EYLÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin