Nem akartam elhinni ezt az egészet. Hogy lehet valaki ilyen köcsög? Nem aludtam az éjjel féltem a holnapi naptól. Mit fognak szólni a többiek talán belém kötnek? De nem is az izgatott hanem, hogy ki lehet a Ghostface. Ki állhat mögötte? Kit bántottam meg ennyire, hogy idáig fajult? Reggel megittam egy bögre kávét mellé elszívtam egy cigit hogy oltsam a bennem lévő feszültséget. Ki parkoltam a garázsból is elindultam Sam-ért. Általában mindig velem jön suliba. Ott várt már a Secretsi városi pékség előtt. A vörös haját és a zöld szemét nem nehéz felismerni. -
-Ohh Nate nagyon sajnálom .
- Nem kell nem a te hibád.
- Ha bárki be mer szólni neked csak szólj és elverem a seggét!
- Tudom ismerlek már.
Ezután elkezdte mesélni, hogy tegnap este megint találkoztak az igazgatóval. Már nem érzi hogy csak szexre járnak össze. Ő szerinte ez már több mint barátság extrákkal. Szép lassan megérkeztünk a suli elé. Le parkoltam és elindultunk befelé. Az emberek csak bámúltak mint valami bohócot. Voltak olyanok akik rám néztek és elnevették magukat de hidegen hagyott az egész. Ők ezt az egészet nem veszik komolyan. Lehet nekem se kellene. A folyosón márt a kis bandám már vár.
-Nem zavar, hogy ratyi vagy de elmonthatad volna.- vágta az arcomba
- Fogd be!-Förmedt rá Fallen.
Amúgy is sejtettük. -Közölte Jake
- Sajnálom, hogy így kellet megtudnotok de el akartam mondani .-Szóltam közbe
- De ki lehet az a geci szemét láda aki ki posztolta? - Kérdezte Sam.
- Nem tudom de apám biztos , hogy be fog hívatni. -Közölte Sam. Igen ő az igazgató lánya és nem tudja hogy Sam az apjával kúr.
-Sejtettem de mindegy menjünk órára. Be mentünk a terembe és mindenki le ült a helyére. Én Jake mellet ültem. Mr. Sairdor tíz perc után esett be a becsengő után.
- Mr. Grayson kérem fáradjon az igazgatóiba.
Nem kellet kétszer mondania sejttem, hogy baj lesz ebből az egész szarságból. Megfogtam a táskámat és elindultam. Mikor megérkeztem akkor már az ajtóban várt.
- Remélem nem ön az a bizonyos Ghostface nevezetű felhasználó aki csak fel akarja hívni magára a figyelmet.
- Most ez komolyan kérdezi? Persze ki posztolom , hogy buzi vagyok és valakit megfogok gyilkolni.
Őszintén remélem, hogy igaza van Mr. Grayson. De szeretném tudni kivel hált az iskola mosdójában
-Senkivel!-hazudtam gyorsan.
-Netán ha igaz lenne a pletyka akkor ki kéne rúgnom önt az iskolából.
Nem szólaltam meg pedig legszívesebben az arcába vágtam volna ezt az egészet. De csendben maradtam és hallgattam. Vissza küldött az órára. De voltam olyan ideges és nem mentem be hanem bementem a modóban. Üres volt nem volt bent senki. Elővettem a telefonomat és megnéztem az üzeneteket.
Nem sok időd. Vagy köpsz vagy valaki miattad fog meghalni!
Ghostace
Le akartam fotózni de eltűnt az üzenet. Gyorsan ki mentem a Wc-ről és megkerestem a többieket. Elmondtam az egész történetet tegnap estétől kezdve.
-Szólnod kéne a serifnek!
- Valaki biztos csak szórakozik.
-Remélem is nem komoly az egész.
Vissza indultunk a terem felé. A folyósón mindenki minket nézett. Majd nem be értünk amikor elment az áram és megszólalt egy lövés hang. Az emberek sikítani és menekülni kezdtek. Jake megfogta Fallen kezét és úgy menekült nem volt kérdés hogy megragadom Sam kezét és húzom magam után a ki járat felé. Nagy nehezen sikerült ki jutnunk. Gyorsan megkerestük a többieket. A rendőrök tíz perc után érkeztek ki. A telefon a zsebembe elkezdett csipogni gyorsan elővettem.
-Skacok megint írt.- A többiek odahajoltak és megnyitottam.
Figyelmeztettelek! Remélem következőnek szót fogadol!
Ghostface
Egy kép is volt az üzenet mellé. Fallen apja volt rajta a fején egy lyuk. A szíve környékén meg egy konyha kés!
VOUS LISEZ
Scream: Az új generációk
Mystère / ThrillerEgy telefon hívás megváltoztatja az emberek életét. Nate egy fiú iránt többet érez mint barátság. Egy Ghosface nevezetű álarcos elkezdi gyilkolni az embereket Secretsbe.