20.

89 2 3
                                    

Co by było, gdyby kraje przeczytały ff o sobie? (wiem, że kilka osób już to robiło, ale moim zdaniem jest tego za mało na watt, a wsm jest to też fajne xdd)

Anglia: Co. To. Jest? Ja nie jestem żadnym Tsundere do cholery i kto wymyślił, że jestem w związku z tym żabojadem albo moimi braćmi??? To jest obrzydliwe.

Ameryka: Że ja z Anglią? Albo Kanadą? No chyba nie. Ale nawet spoko tam jestem. Jeszcze mnie ludzie z Japonią widzą albo tym psychopatą Rosją. Tego już za wiele.

Kanada: Oni o mnie pamiętają! Kumashiba chodź tu!

Kumajiro: Kim jesteś?

Francja: Anglio, zobacz, nawet oni chcą żebyś był ze mną... Chociaż nie wiem, czy bym wytrzymał z takim idiotą... HEJ! JA NIE JESTEM TAKI ZBOCZONY!

Niemcy: ... Nie chcę nic mówić. JA I WŁOCHY WCALE NIE JESTEŚMY PARĄ!
Czekaj, co?! Opowiadania o mnie i Gilbercie? CO TO MA BYĆ!? To jest mój brat!

Włochy: Doitsuuu oni piszą o nas opowiadania! I wcale nie jestem takim idiotą! Veeeeeee~ pasta pasta pasta!

Polska: No niech się wreszcie zdecydują! Raz jestem super żołnierzem, raz debilem, a raz nekrofilem*! Wcale nie jestem taki głupi i nie potrzebuje Lici do życia! I dlaczego w połowie opowiadań jestem ślepy? Ale te, gdzie jestem żołnierzem, to są fajne. Tylko nie ten Prusak ani Rusek.

Prusy: Jestem bardziej zagilbisty! Chociaż czasem nawet im się udaje ksesesesesese. Ale, że ja z tym czymś? Z tą Polską mendą? No chyba nie. Z AUSTRIĄ?! przegieliście, a o Rosji i Weście to już nawet nie wspomnę. Węgry...?...?

Chiny: Co to jest-aru? Co to znaczy shipowanie-aru? Ostatnio mi kazali przeczytać historię o mnie i Wanii-aru.

Dania: NOREEEEK CUŚ ŁO NAAAAAS! Hej! Jo ni jostem psychopotą!

Norwegia: Ni jostem twoim chłopokiem. I ni bede.

Islandia: Kim był Hong Kong? Fuj, ludzie czemu tu są opowiadania o mnie i Lukasie?

Szwecja: ...
...
...
...
...
...
...
...
...
To som some głupoty.














































































*idzie płakać w kącie, że w rzeczywistości nie jest z Finlandią*































Finlandia: Oh, boję się trochę pana Szwecji, ale czasem jest to ciekawa historia...












_______________________
Chcecie drugą część? I kogo tam dać?

*no bo hehe pruspol

Hetalia talksOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz