AÇIKLAMA

382 9 1
                                    

O KADAR YAZDIM ÜŞENMEYİN PLS ÖNEMLİ YAZILAR VARDIR

Selam ben de wattpadde çoğu kişinin yaptığı gibi Aot tepki kitabı yazmak istedim.Kitapların neredeyse hepsi 2021 ve 2022 başları yazılmış ve o zamanlar Aotun zirvelerde olduğu zamanlardı.Bu yüzden yazılan kitapları binlerce kişi okumuştu.Ben Aotu 2022 Haziran'da izlemiş biri olarak bu kitabı yazmaya geç kaldım sanırım.Kitap fazla okunmayabilir.Hiç okunmazsa moralim bozulabilir bu yüzden her an silebilirim. (Eğer yazma isteğim giderse ya da bölüm sayısı az ise silerim.)

Son gelen 1 saatlik bölümden sonra moralinizi düzeltmek istiyorum çünkü gerçekten hiç iç açıcı sahneler yoktu ben ağladığımı itiraf edeyim.

Kitabı beğenirseniz oy vermekten çekinmeyin oy dilenlerden değilim sizi zorlamak istemiyorum o yüzden oy vermek zorunda değilsiniz ama yorum yazmaktan çekinmeyin lütfen hem fikirlerinizi hem de karakterleri nasıl yazmam gerektiğini söyleyebilirsiniz bu konu hakkında konuşuruz.

Yorumlarda istediğiniz kadar küfür edin fakat kullanıcılar yorumda birbirine saygı duysun lütfen görüyorum hikayelerde çok sinir bozucular.

Şey bir de bana fikir verirken lütfen çok fazla fesatlık yapmayın 😭Yani ne biliyim yok "Kucak dansı yaparsak ne tepki verirler"-"Onlarla şey yapmak istediğimizi söylüyoruz"-"Onların şeylerini sıkıyoruz"'-"Onlara sürtünüyoruz"-"Onlara daddy/mommy diyoruz (bunu yaparım belki ama çok cringe geliyor)" gibi şeyler yazmassanız sevinirim çünkü ben utangaç bir mal herif olduğum için okurken utanıyorum nasıl yazacağım.Onlar daha çok baskın olacağı için ben bazı smut bölümlerde utangaç olacağımız için karakter çok mal anlaşılabilir.

Neyse çok boş yaptım diğer bölüme uçun.(Bölümü çok ciddi yazmışım amk ben böyle biri değilim)

~ATTACK ON TITAN~[ONE SHOTS/HEADCANONS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin