Meraba
Ben bu bölümü daha erken atacaktım yarısını yazmıştım hatta ama Wattpad hepsini silmiş çok mutsuzum.
Evet ben birazcık mal olduğum için aylardır bölüm atmıyordum bunun nedeni ise hem üşendim hemde bir ara Aot salmıştım.Tekrar yazmaya başladığımda zaten silindi şimdi bölümün bir kısmı çok önceden diğer kısmı sonradan yazılmıştır.
Çok özür diliyorum en son doğum günümde bölüm atmışım moralim bozuldu şimdi benim diğer yazarlar gibi aktif olmam gerekiyordu.Neyse şükredin tepkileri one shot gibi yazan bir yazarınız var size doya doya okutturuyorum eheheheheh.
Bu arada pls fikir verin göt gibi kalıyorum gelmiyor aklıma.
Eren
Ereni korumak için düzenlenen bir görevde manevra teçhizatınızın bozulması neden ile yere çakıldınız.Şanslısınız ki ölmediniz fakat komaya girdiniz.
Eren her gün başınızda bekledi ve ağladı.Hep kendini suçladı.Eğer kendini koruyabilecek kadar güçlü olsaydı siz komaya girmezdiniz.Günlerini vicdan azabı ve özlem duyguları ile geçirdi.
Aradan 4 yıl geçmişti.Hala komadaydınız.Eren artık ümidi kesmiş gibiydi ama yanınıza gelmekten vazgeçmiyordu.Yakında rumblingi başlatacaktı ve kendinin öleceğini biliyordu.Ölmeden önce son bir kez seninle konuşmak istiyordu ama nafile.
"Bunu senin için yapıyorum.Umarım beni affedersin."
Rumbling başladı ve Eren öldü...Eren'in ölümünden 3 hafta sonra komadan uyandınız.Mikasa size her şeyi anlattı.Hayatınız başınıza yıkılmıştı.Biricik Eren'iniz ölmüştü...
Her gün Eren'in mezarını ziyaret ettiniz ve ağladınız.Son bir kez onu görmeyi umuyordunuz.
"Neden beni bırakıp gittin sevgilim? Senle hep güzel hayaller kurdum,o dudaklarını öpmeyi umdum fakat ölen sadece hayallerim değil sen de oldun.."
Bu sözleri söylerken bir anda kalbinize ağrı girdi ve kalp krizi geçirdiniz.Eren'in mezarını ziyaret etmeye gelen Mikasa sizi bulmuştu.
Sizin mezarınızı Eren'in mezarının yanına yaptılar.Artık biricik Eren'inize kavuşup, dudaklarını öpebilecektiniz...
(Ben çok şerefsiz bir insanım)
(Çok güzel gif vardi koydurmadı piç Wattpad)Mikasa
Görev sırasında yaralanıp komaya girmiştiniz.Mikasa hep kendini suçladı.Seni orada koruyabilseydi böyle olmazdı.Artık yemiyor,içmiyor, uyumuyor sadece başınızda bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ATTACK ON TITAN~[ONE SHOTS/HEADCANONS]
RandomATTACK ON TITAN HEADCANON,ONE SHOT KİTABI Başlama Tarihi:07/03/23 Smut vardır🔞 Kitapta cringe yerler olabilir bundan dolayı affınıza sığınıyorum