siji

5 0 0
                                    

Walaupun hatiku udah sumpek getu nesu, tapi aku akui aku bangga sama diriku ini. Senyum manis yang menurutku tanpa keanehan dengan dekik menghiasi pipiku ini menurutku patut di apresiasi.

Wes 2 dino cok aku ngerungokne koncoku cerito tentang pacaree ae, aku iki i yo seneng ae tapi mbok yo mbuk tambahi bumbu bumbu sing panas. Ceritone i ayemm adem garai atiku sing panas. Aku yo pengen cak ngerasakne asmara i.

Lak koncoku mber 1 tok sing pamer pacare i aku rapopo. Seneng aku. Iso iki tak gae bahan cerito lak ga halu halu aku mbek bojo korea. La iki lapo yo wakeh konco sing falling in love mesti curhat mbek aku.

Ora ikutok cok masalahe, sakjane malah UDUK IKU MASALAHEEE

UDUK GEGORO KONCOKUU MASALAHEE tapi gegoro aku ga bakal punya teman kalau ga nge adaptasi. Aku i wedi lak mereka takon masalah ngunu kui aku ga paham, aku ra nyambung. Akibate mereka golek konco liane gae dijak omong² terus aku di lalekne beh.

Kekuatan sosialku i yo wangele tenan jos. Aku anak tunggal makakne omah i sepi. Aku i terbiasa dewean tapi neng njero atiku yo pengen cak ndue konco akeh.

Ga sah akeh², minimal ndue konco sing kayak seawak sehati ngunulah

Aku i bukane ra seneng enek kanca seneng AKU MALAH MELUK SENENG tapi kayak aku kapan ngunuloh.

#stantwice #beonce
Candy candy pop pop kiimino

asmara benjretTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang