1 | Bachira Meguru

273 19 27
                                    

|Akcja dzieję się przed dostaniem listu o blue lock | Normalny tekst - myśli, pochylony - 3 osoba, "cytaty" - wypowiedzi na głos |

O y/n takie +/- coś:

Jestem typem introwertyka. Niedokońca znam imiona osób w mojej klasie, a co dopiero mieć z kims kontakt. 3/4 czasu spędzam na przeglądaniu telefonu siedząc w mało zaludnionym miejscu lub oglądając innych. Czy przeszkadza mi takie bycie samemu? Ani trochę.

Lubie dużo rzeczy jednak rzadko zaczynam coś na poważnie i nie mam niczego co mogła bym nazwać moim hobby. Czasem jeszcze lubie patrzeć jak osoby spełniające się w swoim.

Nie będzie tego tu juz w innych rozdziałach, wszedzie yn podobnie sie bedzie zachowywać, chyba ze beda na zamowienie jakies z określonym tym






Ten mógł do tego przecież podać pajac, przecież ten by miał łatwiej dojść tam i strzelać. NO JAKI IDIOTA NO MÓWIŁAM ŻE TAM BY BYŁO LEPIEJ.

...

Po co on tam stoi, gdyby stał za tym bardziej to by mógł mu podać i by miał bliżej bramkę i tamten by mu nie stał tak.

...

NO CO ZA RURA NO MÓGŁ SAM STRZELIĆ.

...

O w róg idą. Tamtemu gdyby podał to by było łatwo przejść tak, aby tamten mial do bramki pusto.

...

.

Siedzę na widowni oglądając trening piłki nożnej. Niedokońca znam jej zasady, moja wiedza zaczyna sie na tym że trzeba trafić do bramki piłą, a kończy na tym ze nie można dotykać jej rękami.

Grany jest mecz sześć na sześć osób plus bramkarze w tym momencie o ile dobrze licze. Chłopu w fajnych włosach dobrze chyba idzie. Porusza się szybko i dobrze z piłką biegnąc do bramki. Trafił. Zaklaskałaś chwile w dłonie tak jak zrobiło to kilkanaście osób siedzących z tobą na widowni.

"następna lekcja..." wyciągnęłaś telefon, aby sprawdzić plan lekcji i przy okazji godzinę.

Biologia, super idę spać. Wstałaś powoli z ławki rzucając spojrzenie ostatni raz na boisko, po czym ruszyłaś w stronę sali.

Weszłaś chwilę przed dzwonkiem, położyłaś się na swojej ławce i usnęłaś.

...

...

...

"hejj y/nnn..." usłyszałaś budząc się, jednak postanowiłaś udawać ze nadal śpisz, z nadzieją ze osoba przeszkadzająca ci sobie pójdzie.

"Lekcje się skończyłyy." Powiedział znowu głos.

Po tych słowach podniosłaś powoli głowę, aby ujrzeć chłopa z ładnymi włosami od piłki nożnej, siedzącego na ławce przed twoją. Patrzył sie jak przecierasz oczy po śnie i ziewasz, uśmiechając się.

"Dziękuję że mnie budzisz. " Skoro lekcje sie skończyły... Czy ja przespałam to razem z chemią???

Wstałaś juz rozbudzona i zniesmaczona myślą o obowiązku uzupełnienia notatek z dwóch przespanych lekcji. Zebrałaś powoli książki wraz z torbą i pokierowałaś się ku wyjściu, gdzie chłopak który cię obudził czekał na ciebie w drzwiach i wyszedł razem za tobą.

Niekomfortowo. Kiego on na mnie czekał, co ja sie zgubić mam czy jak?? Ale z drugiej strony miło że mnie wsumie obudził.

...

Blue Lock | One shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz