1

11 1 0
                                    

Cloe Blight vagyok nem értem miért mondanak engem bunkónak szerintem tök kedves vagyok (na persze) mind1 ezt hagyjuk van egy bátyám Jasper szeretem mert mindig meg véd de nagyon és ez már idegesítő. Nem jól véd meg mert már nem egy barátom volt a tudta nélkül és már rég nem vagyok szűz szóval ez tökre mind1 mármint nem vagyok kurva de na nekem is kell az élet igaz hogy még csak 17 vagyok de már 15 évesen nem voltam szűz hagyjuk. Ma megyek a bátyámal a barátnőjéért aztán meg a plázába venni a kis Hannah-nak ajándékot nagyon szeretem őt mindig kamuzik értem mindent magára válal jobb mint a bátyám viszont most indulunk...fel szálltunk egy buszra mivel a bátyám-nak nincs autója. Rajtam egy elég rövid nadrág volt egy crop top és egy nike szürke mackófelső.
Amikor be értünk el mentünk a plázához mert ott találkoztunk a barátnőjével de volt ott egy fiú is...nem csúnya fiú sőt dögös...fhu nem,nem tetszhet hagyjuk. Oda mentünk hozzájuk és én a lányt meg öleltem a bátyám meg egy gyors szájra puszit adott neki a fiú csak végig mért majd be mutatkozott miközben a szemeimet nézte én meg ugyan ezt tettem gyönyörű kékes zöld szemei vannak és szőkés barna haja van. Kezet ráztam vele majd a bátyám rám nézett egy "ne merészeljek rá mászni" szemekkel én meg csak megforgattam a szemem majd be mentünk a plázába ahol vettünk három ajándékot és haza mentünk Lucassal és a bátyám barátnőjével Charlotte-val. Mikor ha mentünk a bátyám és Charlotte Lucassal együtt fel mentek én meg a konyhában ügyködtem az ajándékokkal miközben Hannah óvodában van.
Végeztem a csomagolással fel vittem a szobámba el dugni majd vissza le mentem kaját csinálni magamnak amikor egy kicsit rekedtesebb hangot hallottam.
-Tudod...az ilyen lányokat lehet jól megfektetni-mondta Lucas
-Mit akarsz Lucas?
-Én téged😏
-Hagyj békén🙄
-Jól van te tudod-neki nyomott a pultnak egyik kezét mellém tette majd a másikkal be nyúlt a hideg kezével a crop toppom alá amire én el eresztek egy sóhajt az ő keze pedig feljebb halad.
-Kérlek Lucas ne csináld ezt😫
-Pedig szerintem élvezed😏
-De a bátyám barátja vagy
-és az mit számít?
-hidd el ha nem lennél a bátyám barátja akkor már rég az ágyban lennénk....
-Értem😏 tehát be jövök neked
-Talán😌- a keze még mindíg a crop toppom alatt volt majd még feljeb csúsztatta
-LUCAAAS MIKOR JÖSSZ MÁR?-Ordított a bátyám a szobájábol
-EGY PEERC-Ordított vissza majd bele szívott egy kicsit a nyakamba és fel ment én meg csak le űltem.
-Atyám hogy csinálja ezt -majd meg fogtam az ételt fel mentem a szobámba és le tettem az asztalomra aztán meg néztem a nyakam amin volt egy piros folt amit el takartam az alapozómmal.

Ujjabb story újjabb bolondított lány viszont ez a lány eléggé makacs...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 10, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Me and one of my brother's friendsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora