Really I love it...

590 18 10
                                    

Cand am vazut nu imi venea sa cred…era acolo si…era atat de frumoasa, haine pur si simplu vroiau sa sara de pe ea. Avea un trup perfect, formele ei erau perfecte…In ciuda faptului ca geamurile de la cabina de dus erau aburite ursa era usor crpatat si se observa cu picaturile de apa curgeau usor pe trupul ei delicat.

La baieti in camera:

-Hey Liam nu trebuia sa vina la noi????

-Ba da Niall trebuie dar se pare ca ceva il impiadica…zice Louis

Dintr-o data Elena cu Eleonor intra in camera...Harry o intreaba pe Elena unde e Liam iar ea putin rusinata ii zice ca a ramas in camera….

-Dar Andreea unde este ? intreaba Zayn cu un zambet usor pervers…

-Pai e in camra, era la baie facea dus…dar nu am apucat sa mai spun ceva pentru ca deja toti se indreptau sper camera nostra cand au fost strigati de Paul.

Am fugit repede la noi in camera sa vad ce fac cei doi si ce sa crezi l-am vazut pe Liam cu incerca sa se uite pe ascuns in baie unde ce sa crezi era Andreea…

-Liam, ce faci acolo.  Intreb eu socata

-Shhhh, taci din gura ca ne aude si dupa iese din baie. Ce crezi ca pot sa fac imi astept randul la baie. Stiam ca nu e o minciuna excelenta dar altceva nu mi-a trecut prin minte atunci…

-Aha deci nu te holbai la Andreea nu???

-Eu nu fac asa ceva parca nu ma cunosti doar sti cum sunt eu…am spus eu intre timp  ca sa para credibil

-Pai hai intra la  baie ca e liber…

Nu mi-am dat seama cand Andreea a iesit din baie cu un prosop pe ea… wow parul ei rosu acum era ud si acoperit cu un prsopt alb, dar cateva fire ii cadeau usor pe umeri goi . In acest timp Elena a iesit din camera si am ramas iar noi doi.

-M-a lasi pe mine sa iti sperg parul?

Sa uitat ciudat la mine iar dupa mi-a dat prosopul semn ca ma lasa.

Am inceput sa ii sterg usor firele rebele. Acele fire rosi care ma inebuneau…acea fata care mi-a sucit minte. Nici o fata nu a mai reusit sa faca ce a facut ea, tot timpul cand ma gandesc la ea mereu sunt cu capul in nori si uitet de toate si toti…pur si simplu imi creez o lume a mea nu mai tin cont de nimic si nimeni…

Dar un zgomot ma smuls din gandurile mele si ce sa crezi era Andreea care a daramat intentionat o vaza dar nustiu de ce…

-Hey de ce ai facut asta…???

-Pentru ca de 5 minute bune vorbesc aici singura ca tu esti parca absorbit in ganduri tale nici macar nu ai vazut cand mi-am dat prosopul jos ca sa iti atrag atentia….

Un fieor mi-a cuprin tot cormul la auzul vorbelor ei, parca imi parea rau ca nu vazusem asa…dar din nou am fost rapit din gandurile mele de data asta cand usa apartamentului a fost trantide de catre Harry care se pare ca era nervos.

Andreea pov:

Nustiu de ce am zis asta pur si simplu asa am simtit sa fac in momentul ala si nu glumeam cigar mi-am dat srosopul jos in speranta ca ma va obesrta dar nimic…dar nustiu parca o senzatie ciudata m-a cuprins in momnetul cand mana lui a luat contact cu gatul meu atunci cand imi stergea parul…Nu am mai simtit asta niciodata pur si simpul pentru un minut am uitat de tot uitasem si de certurile si planurile duiabolice pregatiti pentru Harry pana cand aceasta a venit si a stricat totul a intrat foarte nervos in camera si a busit usa de perete.

-Ce ai patie Harry! Am spus amandoi in acelasi timp iar apoi ne-am indreptat privirile amandoi unul la celelat si am suras usor

-Elena ma inebuneste felul in care merge felul in care vorbeste micile ei gesture ma dau peste cap…dar nustiu de ce ce am vazut la ea. Ea nu e ca toate celelalte fete ea e unica. Are un par de un blon auriu si niste bucle…wow buclele alea parca si imi imaginez cum sta cu capul in poala mea si ma lasa sa ma joc cu parul ei…si

I want my brother back(1D) PAUZAAAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum