Magical moments...

410 23 6
                                    

Andreea pov:

A  mai trecut o saptamana. Baieti au avut concerte toata saptamana si eu si fetele am fost si noi umpic rasfatate sa zic asa… In timp ce baieti erau morti de oboseala noi ne relaxam si ne distram…ce sa facem si noi…

Astazi e vineri , mai exact vineri seara si noi am planuit sa iesim cu toti sa ne plimbam putin si sa profitam de ocazia ca suntem in Japonia….

Am mers la o sesiune de shopping si dupa am mers sa mancam pentru ca Niall murea de foame.

-Deci ce comandam. Intreb eu pe un ton entuziasmata putin dar nustiu de ce...

-PIZZZZZZAAAAAAAAAAAA…zice Niall cu un zambet imens pe fata

-Ok deci 8 pizza sa fie…

-Dar daca nu o sa mai putem sa mancam pe toate ce ne facem???…am spus eu pe un ton haios si putin ironic

-Adica ce vrei sa zici ca eu nu sunt bun de nimic? Numai cand pronunti mancare te gandesti la mine

Toti am inceput sa radem in hohote dar intre timp a venit si pizza si ne-am apucat sa mancam cu pofta din ea... miami era asa de buna de nici lu’ Niall nu ia mai ramas nimic…

Dupa ce am ajuns la hotel fiecare a intrat in camera lui mai putin eu si Liam…

-Si ce zici mergem jos in camera jocurilor sa jucam bowling?? Ma intreaba Liam neputanad sa-si ia ochii de la mine

-Da..de ce nu, oricum nu sunt obosita in ciudat faptului ca ne-am plimbat toata ziua…da de unde eram moarta de obosita dar vroiam sa am un moment special cu el in ciudat faptului ca nimeni nustiu ca mie imi place de el

Dupa ce mai mult am ras decat sa jucam am urcat sus in camera unde ne astepta Elena foarte furioasa ca am lasat-o singura

-Eu ma duc sa ma schimb va las a vorbiti ok..

-Bine Liam.

-Poti sa-mi spui si mie unde dracu iti ti telefonul.tipa Elena la mine

-Este in pat daca nu observi si presupun ca erai prea nervoasa ca sa auzi soneria de la telefon… tipic Elena

-Aaa…pai…cred ca… ma rog asta nu mai conteaza acum, ia zi unde ai fost?

-Am fost cu Liam in sala de jocuri, nu mare chestier,de ce intrebi???

-A doar intrebam…deci ai de gand sa imi spui de cine iti place odata sau o sa ma ti asa toata viata…intre timp Liam iesise de la baie..

-Toate la timpul lor Elena si oricum vroiam sa iti spun dar sa eliberat baia deci vorbim dupa ce ies…

-Tocam acum trebuia sa iesi tu repede de la baie nu mai puteai sa stai umpic mureai inca 2 minute

Liam se uita la mine ca la felul 14 si nu intelegea ce se petrece …

Elena pov:

Ea crede ca eu nu stiu ca ii place de Liam si lui de ea… pe bune toata trupa stie asta dar nimeni nu zice nimic…spernad ca cei doi vor face ceva pana la urma, dar asteptam de 2 saptamani si nici un rezultat pana acum… Tocma ce a aiesit Andreea de la baie sa vezi ce aprpouri o sa-i fac acum sa vedem ce o sa faca…

-Deci Andreea, Liam hai sa jucam adevar si provocare vreti?...

-OK.au spus ambi in acelsi timp

-Eu incep…Andree ce alegi?

-Adevar

-E adevarat ce iti place de cineva?

-Da.am spus cu un treburat in glas…

-Liam ce alegi?

-Tot adevar…

-E adevarat ca ai o fata la inima in momentul asta?

-Da. Si-a aruncat o privire sper Andreea si vazu ca aceasta era  putin trista dar….nu am mai apucat sa continuam jocum pentru ca Andreea a sarit pe Liam sarutandul pasional si infocat fara sa realizeze ca si ceilalti aparusera in camera si savurau momentul…

-Deci se pare ca am aflat de cine iti place Andreea…spune Elena cu un zambet putin malefic

-Ba nu… si o bufneste rasul iar apoi se intoarce la sarutul ei

Intre timp ceilalti iesise din camera, doar Harry a ramas si se uita ca un catelsu la mine semn ca vrea si eu un pupic dulceeee

-Sti ca vreu si eu un pupici. A spus pe un ton gingas…of cum sa nu-l iubesti pe baiatul asta.

De un timp eu si Harry ne intelegem foarte bine ba chiar ne-am mai furat cate un pupic dupa concerte si cand nu ne vedea nimeni si acum vom vedea ce se intampla in continuare oricum Andreea cu Harry tot la fel au ramas tot timpul se cearta se bat chiar….oare se vor intelege astia bine vrodata? In fin revenind la Harry astept o cerere de prietenie care nu mai vine...

-Pai si daca vrei un pupic ce faci ca sa-l obti?

-Pai o sa te gadil daca nu imi dai un pupic

-Nu orice dar nu vreau sa ma gadili….

Dar nu am mai apucat sa zic nimic ca m-a luat pe sus si m-a aruncat in pat si a inceput sa m-a gadile si dupa m-a sarutat pasional…

Liam si Andreea nici macar nu au observant ca si noi eram prin camera deoarece erau prea ocupati sa se monzoleasca…dupa ce am terminat Liam si cu Andreea sau asezat in patul lor deci official erau impreuna ,iar eu cu Harry in patul meu. La noi nustiu daca era official dar un cuvant magic mi-a dezlusit misterul…atunci cand Harry a zis si citez: “Iubito, in seara asta dorm cu tine ok?” a fost cel mai frumos lucru pe care l-am auzit vreodata.

Andreea pov:

Deci nici mie nu imi vine sac red ca noi doi suntem impruna…deci e ceva de genu..FUCKK suntem impreuna nu se poate….dar totusi uite ca s-a intamplat…

Am adormit imbratisati si ne-am lasat purtati in lumea viselor…

----------

Scuze ca am postat asa tarziu dar na stiti si voi cum e cu liceul...

Oricum partea asta mi sa parut putin plictisitoare...Acum vom devea ce pareri aveti voi...

Nu uitati sa votasi sa ca imi lasati parerile voastre...

I want my brother back(1D) PAUZAAAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum