new town <3

23 1 0
                                    

(listen to the music for better experience)

HI! IM YN FLOYD AND IM RANDALL (PINK) FLOYD'S YOUNGER SISTER. MY HOME TOWN IS IN CALIFORNIA, BUT NOW IM SITTING IN MY BROTHERS CAR, HIM DRIVING TO HIS HOME TOWN. THE REASON IM LEAVING IS THAT BOTH OF MY PARENTS ARE AT WORK, SO IM HOME ALONE ALMOST 24/7 ,WHENEVER PINK HEARED THAT, HE CAME IMEDIATLY, HE THINKS HE CAN TAKE BETTER CARE OF ME. ITS SAD THAT I WONT BE ABLE TO SEE MY FRIENDS AGAIN ,BUT I KNOW THAT I WILL GET MORE FRIENDS HERE. I FEEL THAT THIS YEAR WILLL BE SPECIAL!

IM WEARING THIS AT THE MOMENT:

MY BROTHER ALWAYS CHEERS ME UP BY SAYING THINGS THAT IM BEAUTYFUL,CUTE,PERFECT,KIND AND ONLY PERSON ON THE EARTH WITH BEST PERSONALITY, I GUESS HE IS RIGHT, HOPE I DONT SOUND SELF FISH

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MY BROTHER ALWAYS CHEERS ME UP BY SAYING THINGS THAT IM BEAUTYFUL,CUTE,PERFECT,KIND AND ONLY PERSON ON THE EARTH WITH BEST PERSONALITY, I GUESS HE IS RIGHT, HOPE I DONT SOUND SELF FISH. I HAVE NEVER HAD DRUG OR CIGARETTE BEFORE, I MEAN... WHY WOULD I TAKE THEM? MY BROTHER THROWS PARTY IN OUR HOUSE FOR ME <3 HE IS ADORABLE ISNT HE? IM A FAN OF SKATE AND HUGSS<33 BUT THE THING IS THAT I NEVER HUG PEOPLE FROM THE BACK OR NEVR PUT MY HANDS OVER THEIR NECK WHILE HUGGING, I WILL GIVE THIS HUGS FOR SPECIAL PERSON ONLY!

''HEY YN,WE ARRIVED, GO TAKE SOME REST, YOURE ROOM IS ON SECOND FLOOR, YOU CAN DECORATE IT LATER ON''-PINK

''PINKK BUT IM NOT TIREDD''-YN

''OK THEN LETS GO FOR WALK,THEN YOULL MEET MY FRIENDS''-PINK

''OKAY''-YN

(WE WENT FOR WALK)

''SOO YN YOU ARE FRESHMAN! CONGRATS BECAUSE YOU ARE FUCKED UP!''-PINK

''OHH SHUT UP''-YN

''OHH AND ACTUALLY MY FRIENDS ARE GOING ON SOME BASEBALL GAME TO BEAT SOME KIDS ASSES, TOU COMING?''-PINK

''YEAH ILL COME,MAYBE ILL MEET SOMEONE MY AGE''-YN

sweater weatherWhere stories live. Discover now