Because if not now, when?

2 1 0
                                    

*Emma otwiera drzwi *
Część, mogę wejść? "tak, jasne, wchodź" *uśmiecham sie.. *.
Słuchaj Emma, przynoszę wino, whisky i kwiaty dla ciebie, chciałbym poważnie porozmawiać.
"usiądź proszę, naleje zaraz wina i mów o co chodzi (uśmiecha się do mnie)"
Dobrze - odpowiadam z lekkim stresem w głosie.
A więc tak, znamy sie juz dosyć długo, spotykamy sie często, świetnie się razem bawimy i nadszedł pewien przełomowy moment w moim życiu, a mianowicie gdy poznałem cię bliżej to poprostu zakochałem się w tobie i musiałem to wreszcie z siebie wyrzucić - powiedziałem zestresowany popijając winem.

"Ooo, to takie slodkie! Ja też chcę Ci coś powiedzieć.. Wpadłeś mi w oko od samego początku a z czasem moje uczucie do ciebie było coraz bardziej odczuwalne.."

Miło mi, może przyrządzimy coś do jedzenia? - odpowiedziałem z ulgą.

"Jasne, może być makaron?"

Tak, uwielbiam makaron - odpowiedziałem.

po wspólnym przyrządzeniu jedzenia, zauważyła w kąciku moich ust resztkę sosu pomidorowego, dotknęła mnie lekko swoją gładką dłonią w policzek, starła ten sos i z uśmiechem oblizała palec, nie ukrywam ze było to podniecające.

Później zaczęliśmy oglądać film - padło na film romantyczny z elementami erotycznymi. Po filmie patrzyła mi głęboko w oczy i zaczęła....

Gdy Miłość i Nienawiść sypiają wciąż ze sobą - Let's do it nowOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz