bitmeyen görevler 😣

39 10 1
                                    

Merhaba arkadaşla bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz oy kulanmaya unutmayın

Medyadaki:ADA YILMAZ

Akılı bir kadın sınırlarını bilir ,
Daha akıllı bir kadınsa sınırlarını olmadığını...

Adaline

Gelir gelmez görev😣

(Yazardan )

Genç kız yorgun bir şekilde eve giridi merdivenleri tam çıkarken salon kapısından içeri giridi önündeki duvarda asılı olan saate bakıtı saat gece 3:15 'şi geçiyor'du derin bir nefes alarak merdivenleri çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç kız yorgun bir şekilde eve giridi merdivenleri tam çıkarken salon kapısından içeri giridi önündeki duvarda asılı olan saate bakıtı saat gece 3:15 'şi geçiyor'du derin bir nefes alarak merdivenleri çıktı. Kendisini direk banyoya attı aynada kendi yansımasına baktı kanla kirlenmiş, gömleği, patlamış dudağı, dağılmış saçlarına baktı. kendi kendine mırıldandı "Duru şu halimi görse ne tepki verir di acaba " genç kız patlamış dudağına rağmen gülümsedi" kesin çığlık atarak arkasına bile bakmadan kaçardı " genç kız başını iki yana sallayarak duş kabine girdi...

Üstünü giyerek arkadaşıyla kaldığı odaya geçti
Arkadaşı başını kaldırmadan konuştu "ada sen mi geldin" diye sordu. ada gülerek cevap verdi " yok ben gelmedim dedemin ruhu geldi " diye söylendi. arkadaşı bıkkın bir sesle " şu dedenin ruhunu bir sal " diye isyan etti.

ada gülerek yatağına içine girdi ona sırtı dönük uyan arkadaşına baktı. Duru küçüklük arkadaşı 6 yaşındayken ailesini bir yangında kaybetti duru tek çocuktu o yangından sadece o kurtulmaya başardı annesini ve babasını kaybeti . Lisedeyken ikisi çok zorba gördüler anne ve babaları olmadığı için ama ikiside umutlarını kaybetmediler bir birlerine destek oldular birbirlerini çok seviyorlar arkadaştan öte kardeşlerdi.

Arkadaşına iyi geceler dilerek kendini uykunun kollarına bıraktı

...
Ada Yılmaz'dan

Telefonun sesiyle gözlerimi araladım başımı yastığın altına koyarak duruya seslendim "duru şu telefonu kapat! " dedim.

duru'da başını yastığın altına koyarak "benim telefonum değil senin telefonun sen kapat!" oflayarak yandaki komodondeki telefonu aldım.

kimin aradığına bakmadan açtım "sabah sabah niye rahatsız ediyorsunuz acaba?" dedim "sanada günaydın adacım" dayım aramıştı

"ne günaydını dayı ya daha yeni operasyondan gelmişim sen bana günaydın diyorsun " diye isyan ettim. dayım gülerek konuşmaya devam eti

"bir saat sonra attığım konuma gel" dedi net bir sesle "dayı niye son dakka haberi gibi söylüyorsun "dedim

" bir saat sonra orda ol seni bekliyor olcam hadi allaha emanet ol " cevap vermeme izin vermeden yüzüme kapattı oflayarak yataktan kalktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİTMEYEN GÖREVLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin