Ніно солодко спала в своїй кімнаті, її броня космічного мандрівника була обладнана на манекені, який колись подарував Фелікс, життю дівчини більше нічого не загрожувало, також як і всесвіту, ніяких більше божевільних культистів, подорожі між галактиками були позаду, та жорсткі битви в минулому, тепер на дівчину чекав лише відпочинок. Вже було близько дев'ятої ранку, коли до дверей дому хтось постукав.
Дівчину розбудив комп'ютерний помічник, – Пані, до вас прибув представник з фракції "Ліга Світу".
Ніно дуже важко прокинулась, до цього половину ночі вона переглядала серіали, як колись мріяла разом з Феліксом, – Скажи йому що у мене відпустка.
– Це дуже термінова справа, вам треба обов'язково подивитися на це, – ШІ всупереч наказу настояла на тому, щоб Ніно приділила увагу цьому представнику.
– Гаразд, допусти його до прихожої кімнати, зроби йому чай, або каву та передай що я скоро спущусь.
Дівчині треба було привести себе до ладу, не могла ж вона прийняти такого важливого, хоч і не бажаного гостя в домашньому одязі, вона хай і була героєм минулої війни, але правила пристойності на неї також розповсюджувались.
– І так, пане представник, для чого ви прибули на цю забуту Богом планету? – Ніно ввійшла до кімнати, вона була одягнена в більш-менш офіційну екіпіровку Білого Легіона, в критичний момент її можливо було перетворити в легку захисну броню, найманці з Білого Легіону першими відповіли на призов до боротьби з культистами Літура, вони приділяли дуже багато уваги своїй воєнізованності, дівчина сіла в м'яке крісло навпроти прибулого чоловіка, поруч з їх місцями на журнальному столику були дві гарячі чашки з кавою.
– Я хочу з вами обговорити новий назріваючий конфлікт, можливо ви допоможете в цій нелегкій справі, – Синій одяг прикрашений золотистими нитями з символікою Ліги Світу видавав чоловіка в тому, що він більше свого часу проводить в безпечних місцях десь на Тері, можливо навіть в головному штабі, та ніколи не буває на полю бою, і навіть не брав участь в колишній боротьби за виживання всесвіту, – На планеті яка відома вам під назвою "Омега-1" з'явився новий могутній ворог, вони нищать всі флотилії Ліги, та вбивають всіх хто проти них, навіть в полон не беруть, а їх ціль - домінування над галактикою, неможливо навіть уявити які в них ресурси, ви вже стикалися з ними, це Автократія Йозефа, можливо ви…
ВИ ЧИТАЄТЕ
Космічні мандрівники
Science FictionПривиди минулого переслідують дівчину на ім'я Ніно, протагоністку з нелегким життєвим шляхом який починається від кадета, та продовжується аж до героїні яка врятувала цілий всесвіт. Але так воно насправді було? Що якщо це тільки спаплюжені спогади...