თავი 21

675 73 14
                                    

მინას მიერ ჩაგდებულმა ფოტოებმა, შოკში ჩააგდო თეჰიონი, არ სურდა დაეჯერებინა, მაგრამ ფაქტები ამის საშუალებას არ აძლევდნენ. რამოდენიმე დღის წინ, ჯონგუკმა მართლაც უთხრა თეჰიონს რომ საქმე ჰქონდა და ცოტახანს ვერ ნახავდა. ფოტოში კი ზუსტად იგივე ტანსაცმელი აცვია და გოგონას ზედ ეკვრის, უღიმის, ეხუტება. არ იცის რა იფიქროს, იქნებ ჯერ ჯონგუკს დაელაპარაკოს?



minaaa
ჯონგუკთან თუ გადაწყვეტ დალაპარაკებას, გეტყვი რომ აზრი არ აქვს. ისე გაგაცურებს, ვერც მიხვდები. გირჩევ ჯერ თვალი ადევნო და შენ თვითონ დარწმუნდე.

kimkimbear
ვიცი რის მიღწევასაც ცდილობ, ამიტომ გაფრთხილებ, არაფერი გამოგივა და ტყუილად ნუ ეცდები.

Private chat

You sent a screenshots

bunnydaddy
ეს რა არის? 

kimkimbear
წაიკითხე და ამიხსენი.

bunnydaddy
ღმერთო ჩემო სულ გააფრინა!? თეჰიონ, მითხარი რომ მისი არ გჯერა!

kimkimbear
არ ვიცი, არ ვიცი მჯერა თუ არა, ახლა უბრალოდ ახსნას ვითხოვ, მეტს არაფერს. 

bunnydaddy
არ მენდობი?

kimkimbear
ნდობა რა შუაშია?

bunnydaddy
შუაში კი არა გულშია, თეჰიონ! ნდობის გარეშე ურთიერთობა წარმოუდგენელია, შენ კი ახლა საპირისპიროს მიმტკიცებ! 

kimkimbear
ჯონგუკ რა არ გესმის? წარმოიდგინე თავი ჩემს ადგილას. უბრალოდ ახსნა რა გახდა თუ ცუდი არაფერი გაგიკეთებია?  შენი ეს საქციელიც საპირისპიროს რომ ამტკიცებს?

bunnydaddy
გგონია რომ გღალატობ? 

kimkimbear
მიპასუხე ამ დედამოტყნულ კითხვაზე და ნუ ცდილობ დამნაშავე მე გამომიყვანო! ჯერ მინას ხვდები და ის თქვენს 'საყვარლობა' ფოტოს დებს, შემდეგ ისევ მინა მიგდებს ფოტოებს, სადაც ვიღაც გოგოსთან ერთად ხარ, ჯონგუკ რა უნდა ვიფიქრო? არ არის ჩემი მხრიდან ახსნის მოთხოვნა ნორმალური?

suck it💦 | instagram ✔️Where stories live. Discover now