Felix bu aralar çok mutsuzdu ve hep midesi bulanıyordu.Süphelendiği için denemek istedi ve gerçekten tahmin ettiği gibi oldu..FELIX HAMILEYDI......
Bunu Hyunjine nasıl söyleyeceğini bilmiyordu boş bir Zaman bulduğunda söyledi ve Hyunjin buna çok sevindi.
3 ay Kalmıştı Tam 3 ay ruh tekrar ziyarete geldi Ve bu sefer uzunca konuştu Hyunjin birçok kez sevgilisine seslenmesine rağmen sevgilisi bir türlü ses vermiyordu veya Su üstüne çıkmıyordu.Hyunjin yattığını düşündü ve onu rahatsız etmek istemedi. Yarım saat sonra suların içinden Felixin cansız bedenini çıkardılar Hyunjin inanamadı dili tutulmuştu adeta konuşamıyordu.Hyunjin Felixin yanına gitti onu kucağına aldı ve dudağına küçük buseler kondurmaya başladı bir yandan ağlıyordu bir yandan ise öpüyordu Deniz halkı uyarı vermişti yakinlardan kıyıya doğru büyükçe bir dalga geliyordu. Cadının yaptığı büyü yıllar sonra etkisini kaybetmeye başladığı için Hyunjinin ölme ihtimali vardı.Ruh onu uyardı ama Hyunjin oralı olmadı.Ve dalganın sesi duyuldu sonrasında 2 kişiyi altına aldığı görüldü...
Ertesi gün Hyunjinin babasi geldi Ve Yerde haraketsizce duran 2 hatta 3 bedene baktı ve oradan uzaklaştı fısıldayarak "deniz halkı lanet getirir"dedi.
Ruh bunlara dayanamayıp uzaklara göçtü ve birdaha asla dönmedi...{SON}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balıkçı,Aşkı ve Ruhu
FanficHikaye Oscar WILDE = Balıkçı ile Ruhu hikayesinden esinlenmiştir.Idolleri kötülemek gibi bir amaç yoktur İyi okumalar