4 dalis (4 skyrius)

17 0 0
                                    

Alanas

,,Mane išgelbėjo mafijos vaikigalis." Dar ilgai ši mintis sukosi galvoje. Aš jam skolingas. Manau reikės jį susirast ir kažkaip atsilygint.

Policijos pareigūnai kažkodėl buvo įsitikinę, kad aš vienas visus tris suvyniojau. Kad ir kaip bandžiau aiškinti apie kitą gaują jie man nustatė didelį šoką ir liepė eit miegot. Ką jie man čia įsakinėja aš juk ne mažas vaikas kuriam galima sakyti ,,eik miegoti.''

Ryte atsikėlęs apsivilkau gražiausią kostiumą. Tada susivokiau, kad tai ne kokia šventė. Tik darbo pradžia. Persivilkau į  languotus marškinius , paprastas kelnes, švarką ir truputi pasidėvėjusį kaklaraištį. Dabar jau normaliau. Kaip paprastas niekuo neišsiskiriantis mokytojas. Tvarka. 

Sėdau į savo juodą volvo markės automobilį. 

***

Pirma pamoka buvo su devintokais. Klasėje vaikų buvo kokia dvidešimt. Viena vieta laisva. 

Atsikrenkščiau, kad bent kas į mane pažvelgtų. Jie nutilo. Tikriausiai norėjo pažiūrėti kokio būdo esu. 

-Sveiki vaikai. Aš esu naujasis mokytojas Tayloras. Prieš pradedant pamoką norėčiau jog žinotumėte, kad nesu nusiteikęs geruoju. Atėjau čia jus mokyti, o ne su jumis žaisti. Prašyčiau neplepėti ir jei pamatysiu nors vieną su telefonu kitą kartą turėsiu dėžutę į kurią galėsite juos pasidėti

Griežtai ir trumpai. Toks mano stilius. Vaikai žiaurūs ir aš tai žinau.

Kaip  įmanoma dailesne rašysena užrašiau ant lentos pamokos temą. Atsisukęs susiraukiau, nes pastebėjau keistą dalyką. Prieš tai buvusiame tuščiame suole sėdėjo mergina ir labai karštai apsimetinėjo buvusi ten visą laiką. Keista, kad  ji taip greit suspėjo. Rašiau kokias 30 sekundžių.

 Taip pat atkreipiau dėmesį į jos laikysena. Buvo tiesi lyg styga pasiruošus kiekvienai akimirkai, kad ir kas nutiktų. Ausys visąlaik nerimastingai krutėjo gaudydamos net menkiausią garselį. Staiga ji atsitiesė.

 Buvo graži. Juodi trumpi plaukai tiesūs, akių spalvos nesimatė, nes vyzdžiai buvo labai išsiplėtę. Lyg ji visada gyventų tamsoje. Buvo apsirengusi niekam į akis nekrintančią juodą palaidinę, džinsus ir truputi nusidėvėjusius sportbačius.

Pamačius mane ji trumpam sustingo, o tada vėl įniko į savo užrašus. Keista ar aš jos akyse pastebėjau nuostabą? 

-Ir beje, vaikai, už vėlavimus galit užsitraukti mano nemalonę- lyg tarp kitko tariau.

 Mergina daugiau nebepakėlė galvos.




Nakties gaujaWhere stories live. Discover now