6 dalis (6 skyrius)

11 0 0
                                    

Alexa (Nishi)

Greit viską perėmiau į savo rankas. Nusikaltėlį paguldžiau ant galinių sėdynių, bet policijai neskambinau mat neturėjau pakankamai įrodymų. Nusprendžiau palaukti tų kuriems jis skambino. Išsiviepiau. Buvau pratus prie tokių nešvarių darbelių. Laukdama apžiūrinėjau aplinką. Priešais mus stovėjo BMV markės mašina. Galiniai langai užtamsinti tad kas viduje negalėjau įžiūrėti. Apsigręžiau. Už mūsų buvo sidabrinis volvo markės mašiniukas. Staiga susidūriau su mėlinos spalvos akių žvilgsniu. Ir vėl jis. Tik dabar nereik apsimetinėti mat mes ne mokykloj. Greit išlipau iš mašinos ir priėjau prie jo volvo. Paklibinau duris ir nustebau mat jos nebuvo užrakintos. 

- Taigi sakyk tiesiai šviesiai ką matei!?- surikau atidarius duris. Jis šiek tiek sutrikęs, bet ramus šyptelėjo.

-Nieko ypatingo. Nebent tu turi omeny tą kai tu sumušei savo pagrobėją- ramiai tarė. Tas jo ramumas mane vedė iš kantrybės. Jis tikrai erzino. Išsitraukiau ginklą kurį laikiau užantyje. 

-Manau nebenorėsi niekam nieko sakyti ar ne?-sušnypščiau aš. 

-Argi ne aš turėčiau tau vadovauti? Juk aš tavo mokytojas-staiga supykęs išpoškino jis. Tada taip staigiai ištraukė pistoletą man iš rankų, kad aš net nespėjau sureaguoti.-...o su mokytojais taip elgtis nemandagu,-nusišypsojo jis. 

Kaip jis drįsta šitaip su manimi kalbėti? Pasiutau ir puoliau jį. Bet visus mano smūgius atrėmė. Bet tegu nemano, kad šitaip viską ir paliksiu. Staigiai mano kumštis šovė į mokytoją Taylorą. Jis to ir tikėjos tad staigiai pasisukęs bandė išvengti smūgio. Bet aš savo judesio dar nepabaigiau. Kai tik jis traukėsi, aš kitą ranka tvojau jam per galvą taip atjungdama jį nuo pasaulio keletai valandų. 

Nieks nepabėgs nuo nakties gaujos narės.

Nakties gaujaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin