Prvni setkani

9 2 2
                                    

Rachna a jeji bff Takara se jednoho dne vzbudili v Backrooms. Obe byly uplne scared, nevedeli co maji delat, proste nejaky npc entity je budou honit nejpis po zbytek jejich zivotu. Ale Rachna uplne nezoufala, tesila se na jeden level, opravdu se nemohla dockat!! V levlu 3 totiz na ni cekal jeji crush Hound, ze ketrehi je vzdy wet a mysli na nej 24/7... Borky zvladli 2 levely uplne na pohodu a pak prisel 3.... ,,Rachno, musime se plazit a hlavne potichu!!" zaseptala Takara jakmile se objevily ve 3. levelu. ,,Jo ja vim ty kundo vsak jsme tohle hrali na robloxu ty L" rekla Rachna a zacala se plazit smerem k suplikum, kde meli najit 3 klice aby odemkly jakousi random branu do dalsi mistnosti. Takara se hned zacala plazit za Rachnou a v tu chvilku uslyseli nekoho vrcet. Rachne zacalo byt srdicko, hned vedela kdo ji za rohem ceka.. ,,Takaro, slysis to...?" zablushovala de Rachna a otocila se na Takaru. Takara nechapala a pokrcila rameny. ,,Muj daddy je tady!!!" rekla Rachna a zacala se plazit rychleji k Houndovi. Najednou se z rohu objevil Hound a Rachan se zastavila, neslysel ji ani ji nevidel, ale Rachna v hloube sveho srdce vedela, ze o ni vi... Hound Rachnou prosel jakoby nic a Rachna zustala speachless... Takara mezitim malem spachala sebevrazdu asi po pate co je s ni v backrooms a nespoustela z Hounda oci. ,,Dopici Rachno!!!" rekla hlasitym hlasem ale ne tak nahlas, aby ji Hound slysel. Rachne bylo srdicko tak moc ze se malem zvedla a bezela za nim, ale to by ji zabilo (Lko). Takara pak zabudila Rachne na rameno ,,Pojd ty kundo!!"
Kdyz se doplazily do dalsi mistnosti, Takara sla hledat klice a Rachna mela hlidat Hounda. Cekala na nej.... ,,Achj, daddy Hounde, kdepak si??" rekla smutne Rachna a koukla se za roh. Najednou vysel Hound a na chvilku se u ni zastavil, zacal ji cmuchat. Rachna zase stala jak tvrdy Y (nebyla jedina co bylo tvrdy) a nehybala se. Hound ji dychak do ouska a Rachan zacala byt vic a vic horny. Pak zase odesel do jine mistnosti a Rachna rozdychavala co se prave stalo. Ubehlo dalsich 15 minut a po Takare zadna zminka. Rachna se proto zacala bat o Hounda... ,,co kdyz ho Takara znasilnila?... co kdyz ho uskrtila...? nebo nejhur... co kdyz s nim ma makeout session ona a ne Rachna?" Rachna uz to dal nevydrzela a zacala se plazit smerem k Takare. Plazila se jak nejrychleji mohla kdyz v tom videla Hounda jak se chysta jit k Takare ktera prave otevirala suplik, proto udelala risky move... zapiskala a Hound se okamzite otocil za Rachnou. Rachna se pak zacala plazit smerem k vychodu, ale bylo pozde... Hound topoval Rachne a zacali mu tect sliny z pusy. Jedna ze slin spadla Rachne na tvar. Rachna zaseptala: ,,Ty vypadas velmi atraktivne v teto pozici pookie bear daddy wobby" (sorry takhle se chovaji ekittens) Hound ji jen dychal do obliceje, tentokrat nezneji a s vetsi laskou v kazdem dechu. Najdemou se mu zacala otevirat pusa a.....

pokracivani priste ty L nabejtila jsem te

pokracivani priste ty L nabejtila jsem te

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Rachna x HoundKde žijí příběhy. Začni objevovat