Rachne buselo srdce cim dal tim rychleji.... Hound ji dychal do obliceje velmi nezne a s laskou... Najednou se mu zacala otevirat pusa a z ni vyplazl obrovksky jazyk (az se rachna zablushovala) Hound potom oblizo Rachne cely oblicej az z toho byla wet (vsude). Takara de snazila za ni doplazit ale potichoucku aby si uzili intimni moment. Rachna pak oblizoa Hounda zpatky a kdyby mel Hound oci tak se na ni diva asi takhle:
Kdyz uz Hounda prestalo oblizovani Rachny, slezl z ni a zacala se plazit zase nekam jinam. Rachna byla cela ruda jak rajce (nebo jako ta fotka nahore lmao vtipecek). ,,Tyvole Rachno si v pohode!!" zakricela Takara a koukala se na louzi co pod sebou Rachna nadelala. ,,J-ja nevim Takaro, asi mam na Hounda crush..." rekla Rachna a zacala se pomalicku zvedat zase na ctyri (🤯). Takara ji pomohla ususit trochu kalhoty (foukala ji primo do pici). ,,Kolik mas klicu???" zeptala se Rachna. ,,Vsechny ja jen cekala na tebe az nebudes tolik wet a horny at muzeme jit dal..." rekla Takara a zacala se plazit k brane se 3 zamky (neumim sklonovat ok nechme byt). Rachna se zacala pomalu plazit za ni. ,,P-pockej, znamena to, ze se budu muset s Houndem rozloucit???" panikarila Rachna. ,,Co ja vim, je to random cerna entita bez oci a s nadmernym sluchem co je na ni tak pritazliveho!!!!" zaseptala velmi hlasit Takara (jo dava to smysl). Rachna si jen povzdychla a koukla se na Hounda co prave zatacal za roh. Kdyz Takara odemkla vsechny zamky, ozval se velmi neprijemny zvuk ,,COTO DO PICI JE?!" vykrikla Takara a zacala se zvedat aby mohla co nejrychleji utect. ,,JA NEVIM!" vykrikla Rachna. Kdyz se brana otevrela cela, Rachna a Takara de rozebehly kazda do jedne mistnosti. Hound jako spravny femboy za nima.
uz nevim co dalsiho psat pokracovani priste
ČTEŠ
Rachna x Hound
RomanceThis is really interesting story between Rachna and backrooms entity, enjoy <3