Vanesa byla vždycky trochu jiná než ostatní děti ve škole. Výškou převyšovala všechny ostatní a měla tmavé vlasy, které si nikdy nenechávala rozebírat. Ostatní děti ji šikanovaly a šikanovaly ji dokonce i někteří učitelé. Ale Vanesa se nevzdávala. Byla tvrdohlavá a naučila se bránit. To bylo něco, co přitahovalo pozornost Moona.
Moon byl nejpopulárnější chlapec ve škole. Měl to všechno - krásné oblečení, skvělou postavu a mnoho přátel. Ale Moon také cítil, že je něco jiného, něco, co ho oddělovalo od ostatních. Byl inteligentní a citlivý na potíže ostatních. Jednoho dne se Moon rozhodl, že se zastaví a povídat si s Vanesou, kterou si všiml jak je šikanována ostatními dětmi.
Moon se snažil být k Vanese přátelský a příjemný. Vanesa se na něj nejdřív bála, ale brzy pochopila, že je to opravdový přítel. Moon jí pomohl s bráněním se proti šikaně a ukázal jí, jak se s ní vypořádat.
Mišel byla další dívka ve třídě, která se rozhodla k Vanese připojit. Mišel a byla také cítila, že je něco jiného než ostatní děti. Byla introvertní a neuměla se s nikým skamarádit. Ale když se setkala s Vanesou a Moonom, cítila se konečně součástí něčeho většího.
Avšak Moon a Mišel se nakonec rozhodli, že začnou Vanesu šikanovat. Nebyli si jistí proč to dělají. Cítili se, jako by Vanesa byla jiná a něco, co nechápali. Cítili se jako kdyby museli něco dokázat tím, že jí budou ubližovat.
Vanesa byla zmatená a zraněná. Nevěděla, proč se Moon a Mišel rozhodli jí ubližovat. Ale stále se držela svého a nenechala si to líbit. Podařilo se jí přesvědčit Moona a Mišel, aby přestali a aby jí pomohli získat zpět sebevědomí.
Nakonec se Moon, Mišel a Vanesa stali skutečnými přáteli. Moon a Mišel pochopili, že Vanesa není jiná, ako oni si mysleli, ale že je to skvělá a jedinečná osoba, kterou mají rádi takovou, jaká je. Začali spolu trávit více času, chodili na výlety a povídali si o svých zájmech. Moon a Mišel se dokonce naučili něco nového od Vanesy, co je překvapilo a rozšířilo jejich obzory.
Vanesa se cítila šťastnější než kdy předtím. Měla opravdové přátele, kteří jí pomohli zvládnout šikanu a najít své místo ve světě. Byla vděčná, že se s Moonem a Mišel seznámila a že se dokázali překonat své předsudky a začít se zajímat o ni.
Celá třída si nakonec uvědomila, že Vanesa není něco, co je třeba šikanovat, ale skvělá osoba, kterou stojí za to poznat. Začali ji respektovat a brát ji vážněji. Moon, Mišel a Vanesa se stali neoddělitelnými přáteli a jejich přátelství trvalo mnoho let.
Nakonec se Moon, Mišel a Vanesa rozdělili a začali studovat na různých univerzitách. Ale jejich přátelství stále pokračovalo a pravidelně si psali a volali si. Byli si vědomi toho, že mají v životě někoho, kdo je podporuje a miluje takové, jací jsou.
Vanesa si uvědomila, že Moon a Mišel jí pomohli najít sebe sama a být silnější a sebevědomější osoba. Byli to oni, kdo ji naučili, že by se neměla bát být jiná a že by měla být hrdá na to, kým je. Moon a Mišel jí ukázali, že přátelství může překonat i ty největší překážky a že může být opravdovým zdrojem síly a podpory v životě.
Vanesa si přála, aby každý, kdo se cítí šikanovaný, měl takové přátele jako Moon a Mišel. Lidé, kteří by ho podpořili a ukázali mu, že je skvělý takový, jaký je. Protože přátelství je jedním z nejdůležitějších darů, které můžeš v životě dostat.
ČTEŠ
Haters to Love
FanfictionPopis vztahu "Haters to Lovers" by se v tomto případě mohl týkat postupného přechodu od nevraživého vztahu k romantickému. Haters to Lovers je termín, který se používá pro popis vztahu, kdy se dva lidé, kteří si nevěří a nesnášejí se, postupně začno...