OneShot

680 44 69
                                    

Rin:
Isagi.
Bahse girerim benimki daha büyüktür


Isagi:
KSGDKAGDJKAYDOATDKAYEOAYDLSGDKSYEOWYEKAGDNX
Tabi efendim
Bir seme olarak buna bayağı gülerim ben

Rin:
SEN VE SEME OLMAK MI MSGSKAHSKATSJATSJSFSJAFDKSUSJAHSJAGDLSJDLAHDAOHDJAOSGDOAGDKAHDAKGDALHDOAGSKABSAKGSOAHEKAVDOAHDNSIFHDBXYSLAPJSBDUDYDLAJSBDXYUDVFUDGCKWLSBXISPAUEBDLAUSNALAHDMSLSGDNSOSYDBDKXPAMSVXUDBDOWLSBDISJSGDNSIXHDKA

Isagi:
Mal aq|
Rin.
Evime gel.
Göstereyim kim semeymiş.

Rin:
Kabul.

~

Yaklaşık yarım saattir beklemekten sıkılmıştı. Kirpik bey zerre dakik biri değil diye geçirdi iç çekerek. Kapının çalındığını duyması ile "Sonunda." diye mırıldandı ve kapıya yöneldi.

"Sonunda gelebild-"

Kapıyı daha tam açmadan dudaklarında hissettiği sert baskı sebebinden cümlesini tamamlayamadı. Rin hâlâ dudakları birbirine yapışıkken arkasındaki açık kapıyı kapattı ve yerlerini değiştirerek Isagi'yi kapıya dayadı. Öpüşünü her seferinde daha da derinleştirmesi Isagi'nin küçük iniltiler çıkarmasına neden oluyordu.

Isagi'nin onu göğsünden tutup ittirmesiyle geriye sendeledi. "Ne yapıyon gerizekalı!"

Rin tek kaşını kaldırıp sırıttı. "Sana asıl semenin ben olduğunu göstermeye çalışıyorum?" Ardından Isagi bir cevap veremeden öne atıldı ve tekrardan dudaklarına yapıştı. Dilini içeri göndermesi, ve Isagi'ninkiyle dans ettirmesi lacivert saçlının inlemelerinin yükselmesine sebep oldu.

"Rin-"

Rin dudaklarını birbirinden ayırırken "Şşh, kapa çeneni." diye fısıldadı. İkiside soluklanmaya çalışırken Rin boş durmayıp elini Isagi'nin eşorfmanından içeri soktu.

Isagi, aletinin kavrandığını hissetmesi ile sertçe siyah saçlının kolunu tuttu. "Çok mu sabırsızsın Rin?"

Rin sırıtarak Isagi'nin eşorfmanını aşağı indirdi ve aletini ortaya çıkardı. "Sana semeliğimi göstermek için sabırsızlanıyorum."

Aletini okşarken ve boynundan omzuna kadar emmeye başlamışken Isagi'nin gözleri kocaman açıldı ve telaşla "B- bir dakika- Burada, ayakta mı?" diye sordu.

Rin, lacivert saçlının aletini sertçe çekip yüksek bir inleme kazandı ve dudaklarını omzundan geri çekerken sırıtarak "Ah, lanet olsun. Şuan zerre seme gibi davranmıyorsun, egoist seni." dedi. Bunun ardını "Hadi Isagi, benim için gel..." gibisinden fısıltılar izledi.

Rin aletini okşamaya devam ederken kollarını onun boynuna doladı. "Rin, ben-" Rin'in öpücüğü ile sözü yarım kaldı. Bununla beraber, birkaç saniye içinde inlemeler arasında boşaldı ve bunun sonucunda Rin sırıtarak öpücüğü kesti.

Isagi, Rin'e sinirli, keskin bir bakış gönderirken "Eee, Isagi." dedi alaylı alaylı. Eli meni ile kaplıydı.

"Tamam, sen kazandın." Bunu söyleyip Rin'i hafifçe geri ittirmeye çalıştığı sırada, bileklerini sertçe kavrayan iki el hissetti ve ardından kapı ile yüz yüze geldi. İki elinin beli hizasında çaprazlama birleştirildiğini ve hareket ettiremediğini fark etti.

"R- Rin?"

"Bittiğini mi sandın? Aptal seni."

Isagi karşı cevap veremeden ağzına meni ile kaplı iki parmak girdi ve dili ile dans etti.

Rin, parmaklarını çıkarırken kulağına eğildi ve "Seni mahvedeceğim Isagi." diye fısıldadı. Lacivert saçlı, dudaklarından çenesine doğru meni akarken gözlerinin dolduğunu hissetti.

"Rin... Ah!"

Siyah saçlının deliğine iki parmağını sokmaya başlaması ile büyük bir inleme bıraktı. İçinde makas hareketleri yapılıyorken bacaklarının titrediğini fark etti ve alnını kapıya dayadı.

"Rin... a- ayakta duramıyorum..." dedi nefesler arasında.

"Hah, ellerini bırakmamı mı isityorsun yani?" dedi üçüncü parmağını da içeri gönderip büyük bir inleme kazanırken. Kulağına eğildi. "Ama beni itmeyeceğine söz vermek zorundasın."

"Ngh~ T- tamam, söz veriyorum..."

Bir kaç saniye sonra Rin'in serbest bırakışıyla ellerini kapının iki yanına koydu ve dizleri büküldü.

"Hey, hey. Bu kadar hassas mıydın? Bir de semeyim diyordun."

Rin kolunu beline dolayıp parmaklarını hareket ettirerek daha da içeri itti ve kulağını Isagi'nin inlemeleri ile doldurdu.

Beklenmedik bir şekilde "Rin... içime... gir artık..." diye mırıldandı lacivert saçlı. Bunun üzerine Rin sırıtarak parmaklarını çıkardı ve hemen ardından kendi pantolonunu da hızlıca indirip aletini Isagi'nin deliğine sabitledi. Sertçe itmesiyle kulaklarını Isagi'nin inlemesi ile doldurdu.

"Aah~ R- Rin... dur biraz..."

Hâlâ ittirmeye devam ederken "Hm? Kendinle neden bu kadar çok çelişiyorsun?" diye sordu. Aldığı tek cevap devamlı gelen inlemeler oldu. Bir elini Isagi'nin göğsüne götürdü ve meme ucuyla oynadı. Diğer eli ile de aletini tutup okşamaya başladı.

Isagi, gözünden yaş aktığını hissederken ellerini yumruk haline getirdi. Rin de, ittirmeye devam ederken gözlerini kapatıp dişlerini sıktı. "İçine boşalsam sorun olur mu Isagi?" diye mırıldandı kulağına, sıkık dişleri arasından.

"H- Ha?"

Lacivert saçlının aletini sertçe sıkarken "Beraber boşalalım." diye fısıldadı kulağının arkasından.

"G- geliyorum Rin..."

İkisi de birkaç saniye içinde inlemeleriyle birbirlerinin kulaklarını doldururken beraber boşaldılar. Geriye kalan tek şey nefes alış veriş sesleriydi. Rin aletini yere meni damlarken çıkardı ve iki eliyle de Isagi'nin bedenini sarmalayıp alnını omzuna dayadı.

"Senden bok seme olur, siktiğiminin egoisti seni."

{✓} 𝑰 𝒃𝒆𝒕 𝑰'𝒎 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 | RinsagiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin