TwoShot

528 38 60
                                    

1 hafta sonrası

Rin:
Pışt
Kodumunun egoisti

Isagi:
Ne var aq
Akşam akşam

Rin:
Öylesine rahatsız etmek için yazmıştım

Isagi:
İt

Rin:
Kıçın iyi mi

Isagi:
YA SENDE BI SKTR GIT AMINA KOYIM

Rin:
Gitmicem
Hatta şuan sana geliyorum

Isagi:
SNHDAYDJAYDJWYDIWYEJSYEKWHRKWHRJWHDJSHDKAHE GÜZEL ŞAKA BI DAHA OLMASIN

Rin:
İnanmıyo musun bana?
Peki.

Isagi:
İnanamalı mıyım?
Lan
Bu vuran sen misin

Rin:
Hee benim
Aç kapıyı

Isagi:
Açmicam.

Rin:
Ne demek açmicam

Isagi:
Açmicam.
RIN KAPIYIMI SIKCEN O NASIL VURMA AQ

Rin:
Aç kapıyı bi şey konuşup gitcem

Isagi:
Açmicam ki
Hem kapımı sikmeyi bırak
AÇMAZSAN OLANLARI HERKESE ANLATIRIM DIYE BAGIRMAN AÇACAGIM ANLAMIMA GELMIYO RIN

Rin:
Tekrar dudaklarına yapışmamdan mı korkuyorsun yoksa

Isagi:
Anandan korkuyorum Rin

Rin:
Yapmayacağıma dair söz verebilirim?

Lacivert saçlı son mesajı okuduktan sonra iç çekti ve bir süreliğine telefon klavyesi ile bakıştı. Ardından hiçbir şey yazmayıp, telefonunu yatağının üzerine attı ve ayağa kalkıp kapıya yöneldi. Kapıyı yavaşça açarken geri çekildi ve kapının önünde duran siyah saçlıya keskin bir bakış attı. "Ne konuşacaksın?"

Rin, içeri adım atıp arkasından kapıyı kapattı. "Öylesine."

"Öylesine?"

"Benim hakkımda ne düşünüyorsun?" diye sordu Isagi'ye bir adım yaklaşırken. Lacivert saçlı bir adım gerileyip kaşlarını çattı. "Ne düşünmem gerekiyor?"

Isagi'nin kolunu tutup gerilemesini engelledi. "O yaptığımız şeyden sonra gerçekten hiçbir şey düşünmüyor musun?"

Isagi bunu duyunca yanaklarının kızardığını hissetti ve kafasını yere eğip "Aramızda bir iddaaydı işte, sen kazandın." dedi.

Rin'in eli çenesini tuttu ve başını yukarı kaldırdı. Sinirli bir şekilde "Sadece bu mu yani?" dedi. Yüzlerini yaklaştırırken "Herkesin etrafında dönmesi hoşuna gidiyor değil mi, egoist seni." diye ekledi. Bunun üzerine Isagi'de kaşlarını çattı ve elini Rin'in ensesine koyup yüzüne daha da yaklaştırdı.

"Evet, hoşuma gidiyor. Ama en çokta 'senin' benim etrafımda dönmen hoşuma gidiyor."

Bunu demesinin ardından diğer elini de Rin'in ensesine koyup kendine çekerek dudaklarını buluşturdu. İnisiyatifi hızla eline alıp dilini içeri gönderdi ve sertçe siyah saçlınınki ile dans ettirirken ağzının içinde küçük iniltiler çıkarmasına sebebiyet verdi.

{✓} 𝑰 𝒃𝒆𝒕 𝑰'𝒎 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 | RinsagiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin