-taşınma-

25 9 13
                                    

27 Ekim 2023

Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda etrafıma bakındım beyaz bir odada tek başımaydım loş bir ışık etrafımı görmeme yardımcı oluyordu hastane odasındaydım buraya nasıl geldiğim hakkımda en ufak fikrim yoktu. Bulunduğum yer çok sessizdi merakıma yenik düşüp oda dışına bakmak için ayağa kalktım ve odanın kapısına doğru ilerledim, odadan çıktığımda hastanede benden başka kimse olmadığını ve korkunç bir hava olduğunu farkettim bir sesin bana doğru yaklaştığını duyduğumda korku ile kafamı sağ tarafa döndürdürdüm görüş açıma üzerime gelen saçlarıyla yüzünün bir kısmı kapanmış, ağzı açık oldukça tuhaf,sivri köpek dişlere sahip birini görmemle boynumda eşsiz bir acı hissetmem bir oldu. Sanki damarlarımdan kan çekiliyormuş gibi bir histi. Evet birisi gerçekten kanımı içine çekiyordu saniyeler sonra kafasını kaldırdı haraket edemiyordum gözlerim kapanmak üzereyken onun kanlanmış gözlerini,gözünün altından uzanan tuhaf damarlarını kan içindeki ağzını gördüm sinsi bir şekilde gülümsüyordu ve en kötüsü bu yüz fazla tanıdıktı. Bu bendim.

"Royal!"

Hocanın bana seslenmesiyle birlikte kabusumdan uyandım hangi derste olduğumuzu bile bilmiyordum. Neyse ki hoca bana kızamadan zil sesi duyuldu. Sınıftakiler tennefüse çıkarken çantamdan su şişemi çıkarıp bu kabusun üzerine bir su içtim. Doğaüstü şeylere ilgim vardı ve bu kabus büyük ihtimal bilinçaltının yansımasıydı. Ama ben çok rüya gören bir insan değildim garip bir şekilde rüya gördüğüm zamanlar o rüyalar gerçekten olacak şeyler olurdu. Sanırım bu kabus bir istisnaydı bunun doğru çıkma ihtimali olamaz. Ah birde bunu ciddi ciddi düşünüyor muyum?

Kaçıncı derste olduğumuzu bilmiyordum ve kabusun verdiği baş ağrısıda eve gitme isteğimi artırıyordu.

"Hey!"

Gereğinden fazla neşeli bir şekilde yanıma gelen kızı görmek için kafamı kaldırdım uyuduğumu ve etrafla ilgilenmediğimi kafamı sıraya koymamdan anlamıyor muydu?

"Hey?"

"Akşam evimde parti vereceğim okulun yarısı geliyor gelmek ister misin?"

Belli ki kız okulda yeniydi ve benim ne kadar asosyal olduğumu bilmiyordu ya da dışlandığımı. Ayrıca bu iğrenç olgun olmayan okulun yarısının olduğu bir partiye gitmektense boğazımı kesmeyi tercih ederim.

"Hayır."

"Hadi ama çok eğlenceli olacak!"

Bıkkın bir nefes verdim.

"Hayır ne demek bilmez misin?"

Kız bozularak yanımdan uzaklaşmaya başlayınca arkasından seslendim.

"Baksana."

Kız bana döndü yine mutlu yüz ifadesine dönmüştü.

"Kaçıncı dersteyiz?"

Yine yüzü düştü sanırım beklediği şey karar değişmemdi.

"Son derse gireceğiz."

Masamdaki defterimi ve suyumu çantama koyup çantamı koluma taktım.

"Teşekkürler."

Dedikten sonra sınıftan çıktım son bir derse daha katlanmamın imkanı yoktu.

Çok geçmeden eve gelmiştim. Çantamdan anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım. Normalde kesinlikle dolu olan evimiz boştu. Etrafta bir sürü kutu vardı ne zamandır okuldaydım ki?

"Anne."

Diye bağırdım merakla. Annem sanki hazırda bekliyor gibi salondan hızla çıkıp yanıma geldi aceleci bir ifadesi vardı.

N̶E̶W̶ LİFE.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin