İlk Aşk

811 20 11
                                    

Çağrı povs;

Merhaba ben Çağrı Koçak İngiltere' ye eğitimim için geleli 4 yıl olmuştu.Ailemi arkadaşlarımı çok özlemiştim o yüzden buradan gitmenin zamanı gelmişti .2 saat sonra uçağım kalkıyor özlediğim memleketime dönüyorum.Şimdi havaalanına doğru yola çıktım.Havaalanına geldiğimde işlemleri tamamladıktan sonra kafeteryadan bir fincan kahve ve yanına atıştırmalık aldım.Kahvemi yudumlarken geçen yıllarımı düşünüyordum.Aklıma hiç aşık olmadığım geldi.Sevmek nedir sevilmek nedir bilmiyorum.Bende aşık olmak istiyorum.Uçağın kalkması için anons yapılıyordu.Uçağa bindim  o sırada yan koltuğuma oturmak için bana doğru yaklaşan bir kız gördüm. O kadar güzeldi ki tam o an büyülendim kalbim çok hızlı atmaya başladı.Galiba aşık oldum.

Zeyno povs;

Merhaba ben Zeyno Sarı namıdeğer kara bela buraya 4 sene önce erasmus kapsamında ressamlık eğitimi almaya geldim.Eğitimimi tamamladım şimdi Türkiye'ye ailemin yanına dönüyorum.Aslında buraya hayatımın aşkını bulmaya gelmiştim ama bulamadım.İnanıyorum ki eninde sonunda bulacaktım.Uçağımın kalkmasına çok az bir zaman kalmıştı.Hızlıca havaalanına doğru ilerledim.İşlemlerimi tamamladıktan sonra uçağa bindim. Oturacağım yere doğru ilerliyordum ki bir adam gördüm. Benim oturacağım koltuğun yanında oturuyordu.Çok dikkatimi çekti dağınık saçlarıyla kulağında küpesiyle adeta kalbimden vuruldum.Yanıbaşına oturdum o da en az benim gibi pür dikkat beni izliyordu.Daha fazla dayanamadım ve merhaba tanışabilir miyiz diye sordum.Aslında biraz korkuyordum ya hiç beklemediğim bir şekide karşılık verirse .Hiçte düşündüğüm gibi olmadı içten bir gülümsemesi ile tabi tanışabiliriz dedi.En az kendisi gibi sesi de oldukça karizmatikti.Elimi uzattım ben Zeyno Sarı tanıştığıma memnun oldum.

Merhaba bende Çağrı Koçak tanıştığıma memnun oldum. -Çağrı

Çağrı'dan;

Gelip yanıma oturdu dikkatli bir şekilde beni izliyordu çok hoşuma gitti bu hareketi.Söze girdi merhaba tanışabilir miyiz acaba.Yüzüme bir gülümseme yerleştirip tanışabiliriz dedim.Merhaba bende Çağrı Koçak tanıştığıma memnun oldum.İsmin ve soyismin çok tanıdık geldi daha önce duymuş gibiyim. Cemre Sarı senin neyin oluyor?

Kendisi benim ablam oluyor.Siz nereden tanıyorsunuz? -Zeyno

Çağrı'dan;

Cemre benim çok iyi bir dostum ben İngiltere'ye eğitimim için gelince pek görüşemedik.Bu yüzden ayrı düştük.Senden çok bahsetmişti.Ama bir türlü tanışamamıştık kısmet bugüneymiş.Bahsettiği kadar güzelmişşsin.

Bu iltifatı karşısında kızarmıştım ne diyeceğimi bilemedim.  -Zeyno

Yazardan;

Uçak Türkiye'ye inene kadar sürekli birbirleriyle sohbet ettiler. Çok iyi anlaştılar sanki daha önceden tanışıyorlarmış gibi.Artık bundan sonra önlerinde çok güzel günler vardı aşkı birbirlerinde tadacaklardı.


/Herkese merhaba bu benim ilk kurgum.Açıkçası nasıl oldu bilmiyorum.Umarım güzel bir başlangıç olmuştur.Hepinize iyi okumalar/



Rengarenk ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin