Let the fun begin

53 7 2
                                    

Mizuya pov

-Tata?!

-CE BALOANELE LU' SPLENDORMAN FACETI AICI ?!?!

-Nu se vede batrâne? Vreau sa fac sex cu fita!-spune Jeff pe un ton ridicat care se pare ca la enervat pe tata....

Tata isi scoate tentaculele si il ridica pe Jeff in aer gata sa il arunce cât de departe cu putinta.

-Tata termina!!! lasa-l in pace ACUM!!

-Dar Draga mea... - a incercat el sa spuna dar i-am luat-o înainte.

-Nici un dar lasa-l jos pe Jeff sau fac urât.

-Bine....

Tata îl lasa pe Jeff jos dar nu înainte sa ii arunce o privire amenintatoare. Pff de parca asta lar înfricosa pe Jeff.
    -Deci...ce vrei?
    -Vroiam doar sa te anunț că în seara asta,oamenii au organizat o drumeție chiar prin padurea noastră si vroiam sa vad daca te-ar interesa sa..te"joci" cu ei..-spune tata cu un rânjet pe față si..da stiu ca nu are față dar e tatăl meu si îl cunosc mai bine ca oricine sooo...yeah.
    -MAI ÎNTREBI?!!!Ma duc sa îmi ascut cuțitele!! -spune Jeff începând sa fugă spre ușă dar...se îzbește de ea cand tata i-o închide în față.
    - MAI UȘOR PRUNCU DRECU'!!! Vorbeam doar cu Mizuya pentru ca vreau sa învețe sa își ascunda cadavrele mai bine.
    -Aaaa deci...să înțeleg că e ceva educațional?...Pe bune?! Si crimele au devenit educaționale?!
    -În momentul de față..se pare ca da,draga mea.
    -Educațional?..pff eu am șters-o.-spune Jeff totaaal dezamăgit.
    -Credeam ca nu mai pleacă...apropo ce caută micuța mea prințesă cu un băiat? Ști bine ca ești prea mica.
În acel moment toate obiectele din cameră au început sa zboare dintr-o parte în alta iar eu am început sa îmi arat adevărata fața, parul meu argintiu era acum pana la pamant iar ochii mei erau complet negrii,unghile mele s-au transformat în niste gheare negre..deci pe scurt tot corpul meu s-a mărit..daca știți cum zic "evil grin".
    -CE AI SPUS?!!!-țip eu cu o voce demonica.
    -Nimic scumpo îmi pare rău nu ești mică esti perfecta!!-strigă tata speriat ca de obicei cand imi arat adevarata forma.
    -Bun.
În mai puțin de o secundă totul era ca înainte..toate lucrurile erau la locul lor...doar ca eu am rămas aproape la fel,ghearele mele au disparut dar în rest am rămas la fel.
    -Și acum ieși afară ca să pot sa ma pregătesc!
    -Bine draga mea, autobuzul lor ar trebuii sa ajunga într-o oră deci grabeștete.
    -Bine..Bine cum zici tu acum,AFARĂ!!
Însfârșit singură.Buun dilema vieții..CUM MARIE ANTOINETTE MA ÎMBRAC?!Aaaa știu ținuta mea preferată de ciopârțit oameni inutili.(outfit sus)
-Buuun sunt gata!-si în mai puțin de o secunda eram afara pentru că îmi era prea lene sa ies pe ușă așa că am ieșit pe geam ca o persoana normală ce nu sunt.
     -Și acum distracția!-spun eu cu un ranjet malefic.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Bloody LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum