A forgatás óta eltelt egy kis idő ki is jött már a szám es nagyon tetszik egyébként de fáj néznem a klipet hissz Daniról azóta se tudok semmit. Báttyámnak meséltem róla és teljesen igaza van hogy ezeknek a fiúknak csak kaland kell.De azóta be indult az életem rengeteg klipben szereplek rengeteg felkérést kapok. A mai nap is egy forgatos nap lesz igazából fogalmam sincs milyen klip csak azt tudom hogy sexy ruha lessz rajtam. Reggel korán keltem hajat mostam es fel vettem egy kényelmes melegitő szettet hissz egesz nap esélytelen hogy hasonlóban tudjak lenni.10:00-re kellet mennem egy stúdióba.Mikor beléptem és megládtam ŐT azt hittem végem ezt az egyett akartam elkerülni. Nem foglalkoztam vele csak fel vettem amit fel kell ki sminkeltek hajammal is kezdtek valamit. Dani ez alatt már az ágyon feküdt ezek szerint körülötte kell tekeregnem. Mikor Dani megláttot látam rajta hogy nehezen türtösztetti magat. Elindult a forgatáss Dani folyamatosan nézett szerintem kicsit élvezte is rengetegszer kért bocsánatott de én nem foglalkoztam vele.
Este végeztünk vissza öltöztem és elindultam haza fáztam hissz gyalog voltam.
Nagyon fáradt voltam csak arra vágytam hogy haza érjek és bele bújak a jó meleg ágyamba.
Egyszer csak megálltam mellettem egy autó Dani volt. Haza akart vinni de én nem akartam de a végén bele mentem hisz nagyon fáztam.
YOU ARE READING
Szerelemről szó sem volt
Romanceegy lány aki szerelmet nem keres ve találkozik egy ismert fiú val egymasba bonyoldnak egy forgatáson de nem tudják igazán mit hoz a jövő